אחרי 102 דקות מותחות ותוססות באיצטדיון טוטו-טרנר מכבי חזרה הערב (שני) הביתה עם 3 נקודות לאחר 1:2 דרמטי על הפועל ב"ש. שער ניצחון של ערן זהבי מפנדל מדויק בדקה ה-102 הכריע את ההתמודדות ובסיום חלוץ מכבי דיבר עם כלי התקשורת.

"אני חושב שהיה משחק ברמה גבוהה, היתה אווירה מצוינת מצד שני הקהלים, אווירה של כדורגל, משחק פתוח עם מצבים. אני מאוד נהנתי ואני שמח שלקחנו את 3 הנקודות איתנו חזרה הביתה, ערב מעולה", סיכם זהבי.

על המשך העונה של הצהובים הוסיף: "אנחנו כרגע צריכים להסתכל ממשחק למשחק. הצבנו לעצמנו מטרות העונה ואנחנו רוצים לעמוד בהן. כמובן שאנחנו קצת מאחור והדברים לא תלויים בנו אבל אנחנו יודעים שאיך שנסיים את העונה הזו, וככל שנראה יכולת יותר טובה ונצבור כמה שיותר נקודות בפלייאוף, נחזיר את כוח ההרתעה שלנו, את האמונה של השחקנים, הצוות והקהל ונבוא עם האנרגיות האלה גם לעונה הבאה. אבל זה כבר הלכתי כמה צעדים קדימה". 

על הפנדל המכריע סיפר: "יש הרבה אחריות וידעתי שזאת הבעיטה האחרונה במשחק. הייתי מאוד מפוקס. זה היה פנדל עם הלב, בחרתי פינה ופשוט הלכתי עם זה. שמח שזה הצליח. מאוד גאה בחברים שלי".

בנוסף אמר החלוץ: "אנחנו צריכים להשתפר בכל אימון ומשחק שעולים לדשא, לצבור כמה שיותר נקודות. אני מאוד מאמין בקבוצה שלנו ויודע שאנחנו יכולים לעשות גדולים. העונה זו היא פיספוס גדול. הבקענו הכי הרבה שערים, ספגנו הכי פחות ואנחנו עדיין ב-10 הפרש מהמקום הראשון. זה מאוד מאכזב אותי כי הנקודות שאיבדנו היו קצת לא מחוייבות למציאות וחבל. כרגע זה המצב ואנחנו צריכים לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים עד סוף העונה. אנחנו צריכים לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים בכל רגע שאנחנו מגיעים למתחם האימונים של מכבי תל אביב. זה מה שאני רוצה לראות מהשחקנים, כולנו מחוייבים למטרה הזו וככה נמשיך".