מכבי תל אביב תארח מחר (שלישי, 20:30) את מכבי חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-29 של ליגת ONE ZERO. יממה לפני קיימה היום (שני) הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיבר אנריק סבוריט על מה שצפוי לו ולחבריו על הדשא בבלומפילד.

על השיפור בתוצאות של הקבוצה לאחרונה אמר הספרדי: "אנחנו משחקים כקבוצה ביחד, יודעים מה עלינו לעשות במאה אחוז. אנחנו יותר מוכנים מאשר במשחק הקודם מולם. אנחנו משחקים טוב יותר עם הכדור ובלעדיו ואנחנו מאמינים שנוציא תוצאה טובה".

"אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים", הוסיף, "העונה היו לנו שינויים אבל כעת אנחנו יודעים מה לעשות, עובדים ביחד, כל הקבוצה מרוכזת במאה אחוז, יש תחושות חיוביות".

על השאלה האם היריבה פייבוריטית אמר: על פי הטבלה הם פייבוריטים, אבל משחקים כאלה זה משחק אחד שחשוב מאוד לשתי הקבוצות, נשחק בבית עם האוהדים שלנו ואני מקווה שניקח את 3 הנקודות".

לאחר מכן נשאל סבוריט על המטרות לקראת המשחק וענה: "אנחנו צריכים להראות לכולם שאנחנו משחקים בבית עם האוהדים שלנו, המטרה היא להיות ביחד, נצטרך לנצח בקרבות המגע כדי לנצח במשחק. כל השחקנים בחדר ההלבשה מדברים על כך שאם נהיה מאוחדים דברים יהיו תלויים בנו, אנחנו צריכים לשחק ביחד וכרגע אנחנו בדרך הנכונה".