מכבי סיימה את העונה עם ניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד ומי שעבורו היה מדובר בהופעה האחרונה במדי מכבי היה אבי ריקן. הקשר הוותיק סיים הערב (שבת) 8 שנים מפוארות במדים הצהובים ועם שריקת הסיום התפנה לספר על התחושות ולסכם.

תחילה נשאל הקשר כיצד הרגיש כאשר בישר לחבריו לקבוצה את ההודעה על עזיבתו וענה: "עברתי הרבה בקריירה והתראיינתי בהרבה מקומות, אבל זה היה הרגע הכי מרגש עד כה. לא הצלחתי, הנאום לא זרם לי, אלה חברים ואנשים שהיו איתי מבוקר עד ערב ב-8 השנים האחרונות. תקופה שהגיעה לסיומה ונמשיך קדימה".

"חייתי את חדר ההלבשה ואת המגרש יום יום, עבדתי סביב השעון בשביל המקצוע הזה, אני כל כך אוהב מה שאני עושה וכל כך חדור מטרה וחי את זה ביומיום שלי", סיפר, "עשיתי הכל עבור המועדון הזה ב-8 השנים האחרונות, היו רגעים יותר טובים ופחות טובים אבל אני חושב שאני יכול להיות גאה במה שנתתי למועדון, אני כל הזמן אומר שהמועדון הזה נתן לי הרבה והפך אותי להיות מי שאני, אבל אני חושב שגם  החזרתי הרבה, ביומיום, בהתנהלות, ואני גאה על הדרך שהיתה".

על השאלה מדוע הגיעה הפרידה ענה: "אני לא חושב שיש מישהו שלא רוצה להישאר במועדון הזה, כך קרו הדברים. אני לא יכול להרחיב יותר מדי אבל זה הגיע לסיום. אני רוצה ממחר להתחיל לחשוב על האתגר הבא, איפה אני יכול לתרום, יש לי כל כך הרבה עוד מה לתת. בכדורגל בוחנים אותנו לפי גיל, אבל אני מרגיש צעיר, אני עדיין יכול לתת ואני רוצה להמשיך לשחק כדורגל".

לסיום אמר ריקן: "זה לא פשוט לסיים תקופה של 8 שנים עם אנשים כאלה, מועדון כזה, אמרתי להם (למשפחה) לפני שאני עדיין לא מעכל שזה היום האחרון שלי פה. ביומיים האחרונים היה לי ככה זמן לנסות להתארגן אבל אתה לא יכול להתכונן לרגע כזה. אנשים פה חיבקו אותי וגם הקהל, שלמרות עונה לא פשוטה הגיע היום במספרים. אם אפשר אז גם בהזדמנות זו אני רוצה להגיד להם תודה על התמיכה ללא עוררין ב-8 שנים, לא רק החברים והמשפחה תמכו בי, גם לקהל יש חלק גדול מאוד וכל הכבוד להם שהגיעו היום ותמכו, זה ריגש אותי מאוד. יש להם פינה חמה בלב אצלי תמיד".