צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

הישג אדיר והיסטורי לנבחרת ישראל עד גיל 20. הכחולים-לבנים העפילו הלילה (בין שבת לראשון) לשמינית גמר המונדיאליטו לאחר ששער דרמטי בתוספת הזמן העניק 1:2 על נבחרת יפן ואת המקום בשמינית הגמר.

חלוץ מכבי ת״א, דור תורג‘מן, בישל את שער הניצחון של עומר סניור עם מסירת עקב חכמה ובכך סייע לנבחרת ישראל להשלים קאמבק הירואי, תוך שהנבחרת של אופיר חיים משחקת ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של רן בנימין כבר בדקה ה-67.

עוד קודם לכן, קשר קבוצת הנוער של מכבי, רוי נאוי, נגח את שער השוויון בדקה ה-77 ואיזן לאחר שהיפנים עלו ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. גם רוי רביבו, ששייך למכבי והושאל העונה להפועל ירושלים, היה חלק מההיסטוריה והשלים 90 דקות, כאשר שחקן קבוצת הנוער שון עדרי נכנס כמחליף לקראת הסיום.

בזכות הניצחון הקבוצה של אופיר חיים תעלה מבית ג' לשמינית גמר גביע העולם ותפגוש בשלישי (00:00) את נבחרת אוזבקיסטן בשלב הבא.

דור תורג'מן אמר לאחר שריקת הסיום: "לא הפסקנו להאמין. גם כשהיינו ב-10 שחקנים. האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה". תורג'מן, שהוחלף בשלבי הסיום, הודה: "לא ראיתי את סוף המשחק כשהייתי בחדר ההלבשה והתפללתי אבל אני שמח שאנחנו עוברים לסיבוב הבא".

  • צילום: אסי קיפר, התאחדות לכדורגל

  • צילום: אסי קיפר, התאחדות לכדורגל

  • צילום: אסי קיפר, התאחדות לכדורגל

  • צילום: אסי קיפר, התאחדות לכדורגל