המגן יליד גוואדלופ (177 ס"מ), שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במועדון, כבש בעונה שעברה 3 שערים והוסיף 2 בישולים ב-32 הופעות במסגרת עונת השאלה ב-פ.צ פריז מהליגה הצרפתית השנייה.

צפו בסרטון ההצגה של מאסון:

מאסון, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה על החוזה: "אני מאוד מתרגש להצטרף למכבי תל אביב. תמיד שמעתי דברים טובים על ישראל והעיר תל אביב. הגעתי לכאן על מנת לזכות בתארים. אני כבר מחכה להתחיל לעבוד עם חברי החדשים לקבוצה ולשחק לעיני אוהדי מכבי באיצטדיון המפורסם באווירה שלו".

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "אנו שמחים שהצלחנו להחתים את איבן – יש לו בדיוק את הפרופיל של מגן התקפי אותו חיפשנו. אנו מחכים כבר לראות את איבן בצהוב בשבועות הקרובים ולראות אותו תורם את חלקו בעונה הקרובה. ברוך הבא איבן".

מאסון, עשה את צעדיו הראשונים בקבוצת סולידריטה-סולייר בגוואדלופ לפני שעבר לצרפת והצטרף לקאסטלנאו לה קרס. ב-2017 עבר מאסון לדאנקרק בה ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בגיל 19 ורשם במדיה 21 הופעות כולל העפלה לליגה השנייה.

בסוף ינואר 2020 נקנה מאסון על ידי סנט אטיין איתה העפיל בסיום העונה לגמר הגביע הצרפתי. מעמדת המגן הימני, בישל מאסון 4 שערים ב-48 הופעות בסנט אטיין לפני שעבר ב-2022/23 להשאלה בפ.צ פריז. מאסון שיחק 3 משחקים במדי הנבחרת עד גיל 20 של גוואדלופ ובמאזנו גם 2 משחקים בנבחרת צרפת עד גיל 21.