אחרי שהציג יכולת טובה בשני המשחקים הראשונים של העונה, יוריס ואן אובריים  התייצב אמש (חמישי) מאחורי המיקרופונים לאחר ה-0:3 על פטרוקוב וענה על שאלות העיתונאים בבלומפילד. 

"היה קשה, במחצית הראשונה איבדנו כדורים, במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר", אמר ואן אובריים, "הרגשנו שהם מרוצים מ-0:2 וכמובן שמ-0:3 פחות אז זו תוצאה טובה עבורנו".

על התפקוד שלו העונה סיפר: "אני משחק כ-6, בעונה שעברה שיחקנו בשיטה שונה, שיחקתי יותר כ-8. אני אוהב את זה, אני מקבל את הכדור הרבה ויכול לצאת קדימה".

על העונה האחרונה שעבר עליו אמר: "זה היה קשה, תחת איביץ' היו לי הזדמנויות לחזור אבל לא הייתי טוב מספיק, עם קראנקה לא קיבלתי הזדמנויות. העונה התחלנו מאפס ואני מנסה לשחק טוב ולקחת את ההזדמנות שלי. ניסיתי להישאר חיובי ולחשוב לטווח ארוך מאשר להיות מאוכזב בכל משחק שלא הייתי בסגל".

"אני לא אוהב להיות שלילי על העונה האחרונה, אני מעדיף להסתכל על העונה הזו", הוסיף, "אנחנו מגיעים לכל משחק כדי לנצח, לדחוף קדימה במשך 90 דקות ולהבקיע שערים".

על שיתוף הפעולה שלו עם דור פרץ ודן ביטון אמר: "אני חושב שאנחנו שחקנים שונים עם סגנונות שונים, עברו רק שני משחקים אז אנחנו צריכים להמשיך".