מכבי ת״א ׳שחר׳ פגשה את הפועל ׳ניר׳ רמה״ש במסגרת מחזור הפתיחה של עונת 2023/24 בליגת העל לנוער. על הקווים בהופעת בכורה בקבוצת הנוער של המועדון, מיכאל זנדברג. הוא בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אורי עזו, יהודה בלאי ואגם חנון.

הרכב הקבוצה: ברק אלתגר, דור גולדשטיין, מיכאל מרנשטיין, איתי מלמה, עמית קרדי, ליאור משנסקי, יהודה בלאי, עידו עולי, סייד אבו פרחי, אורי עזו ואגם חנון.

מחצית ראשונה
בדקה ה-6 של המשחק מכבי היא זאת שאיימה ראשונה על השער. כדור חופשי של יהודה בלאי הגיע אל ראשו של איתי מלמה שהיה חופשי ברחבה, הבלם נגח מעל השער.

בדקה ה-13 הצהובים שוב איימו על השער. הפעם בעיטה חופשית של אורי עזו חלפה סמוך לקורה והחוצה. חמש דקות לאחר מכן ההתקפה הגיעה מהאגף השמאלי, עמית קרדי הרים כדור טוב אל הרחבה, יהודה בלאי נגח מחוץ למסגרת.

בדקה ה-28 רמת השרון עלתה ליתרון במצב הראשון שלה במשחק. חלוצה של רמת השרון, ימבה איביופ נשלח בכדור עומק אל הרחבה, הוא בעט לפינה הימנית פנימה. 0:1 לרמת השרון.

בדקה ה-34 מכבי חזרה לאיים על השער. עזו הצליח לחלוף על פני שחקן בצד ימין, הוא בעט מתוך הרחבה אך הכדור פגש את הרשת החיצונית.

בדקה ה-44 מכבי חזרה אל המשחק. כדור חופשי של יהודה בלאי חלף על פני כל השחקנים ברחבה ונכנס פנימה. מכבי השוותה את התוצאה ל-1:1.

בתוספת הזמן של המחצית הצהובים הפכו את התוצאה. הרמה נהדרת של קרדי הגיעה אל ראשו של אגם חנון שנגח מדויק אל הרשת. 1:2 למכבי.

מחצית שניה
רבע השעה הראשונה של המחצית השניה הייתה מרובה במצבים עבור מכבי. יהודה בלאי, אורי עזו וסייד אבו פרחי איימו על השער של רמת השרון אך שוער היריבה, תום כרמלי, עצר מספר פעמים ומנע כמה שערים בטוחים עבור הצהובים.

בדקה ה-65 עזו בעט בעוצמה אל השער, שוב כרמלי הדף והציל שער בטוח והכדור יצא לקרן. ארבע דקות לאחר מכן הצהובים היו קרובים לכבוש שער נוסף. עזו השאיר לבלאי בתוך הרחבה, הקשר בעט אל השער אך הכדור חמק סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-84 אגם חנון קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הוא הסתובב על המקום ובעט אל המסגרת אך שוב כרמלי עצר שער בטוח.

בדקה ה-90 אחרי מספר מצבים טובים אגם חנון השלים צמד וכבש שער נוסף עבור מכבי. המהלך החל אצל יהודה בלאי שרץ על האגף, הוא נתן כדור רוחב אל חנון שהשתלט ונתן עם העקב אל הרשת. 1:3 למכבי. כך גם התוצאה נשארה בסיום.