מכבי התקרבה הערב (חמישי) לשלב הבתים של הקונפרנס ליג ומי שיש לו מניות גדולות בכך הוא ערן זהבי, שלהט עם שלושער חשוב בדרך ל-1:4 על צליה. בסיום החלוץ סיכם את המשחק בבלומפילד מהזווית שלו.

על טקס הפרידה מדניאל פרץ, רגע לפני המעבר הצפוי לבאיירן מינכן, אמר החלוץ: "היה פה רגע מאוד מרגש. אנחנו מאוד שמחים וגאים בדניאל, מאחלים לו רק בהצלחה, מאמינים בו ומאחלים לו את כל הטוב של העולם כי מגיע לו".

על השפעת המעבר הצפוי של השוער אמר זהבי: "לצערי יהיה קשה למלא את החלל של דניאל, הוא מאוד משמעותי. גם בגישה, במקצוענות, באווירה שהוא משרה. הוא ילד מיוחד. יהיה לנו קשה אבל זה יעשה גם טוב למכבי בעתיד. שקבוצה שמוכרת שחקנים בסכומים כאלה בכל שנה, אולי נצליח לייצר מותג של מועדון שמייצר שחקנים והרבה שחקנים צעירים ירצו להגיע ויבינו שמפה אפשר להתקדם למקומות הכי גבוהים באירופה".

על היכולת שלו הערב אמר זהבי: "לפעמים הכדורים נכנסים יותר בקלות, לפעמים הולך יותר קשה. הרגלתי אתכם שבעיטות מה-16 זה קל אבל זה לא. אני לוקח אחריות, זה התפקיד שלי, בשביל זה משלמים לי. כדי לייצר מצבים, להבקיע ולהיות הכי חיובי שיש. אני מנסה לעשות את הכי טוב שאני יכול כל עוד אני על המגרש".

בהמשך החלוץ גם פירגן לדור תורג'מן שכבש את השער הרביעי במשחק: "מגיעה מילה טובה גם לדור, הוא הכניס אנרגיה וכבש שער חשוב ששם אותנו בעמדה טובה".