מועדון הכדורגל מכבי תל אביב סיכם את התנאים עם באיירן מינכן על מכירתו של דניאל פרץ בכפוף למעבר בדיקות רפואיות של השוער בן ה- 23.

"בימים הקרובים אנו צפויים להיפרד ולאחל דרך צלחה מדניאל פרץ, השוער והחבר היקר שלנו. תוצר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב מגיל 5, ישראלי ובן אהוב של משפחת מכבי, ניחן בתכונות אופי המתעלות גם על יכולותיו והאיכויות המקצועיות שלו שהן מהרמה הגבוהה ביותר. אנו עצובים לראות את דניאל עוזב, אך עם זאת אנו גם גאים בהרבה מובנים ומאחלים לו ולמועדון החדש שלו, באיירן מינכן, איחולי הצלחה בשנים הבאות", אמר הבעלים של מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר.

פרץ, ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים באוגוסט 2019 במסגרת עונת השאלה בבית"ר תל אביב בת-ים כשערך 34 הופעות וכבש 2 פנדלים. שנה לאחר מכן באוגוסט 2022 ובגיל 20, פרץ ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים של מכבי ת"א בגמר גביע הטוטו נגד בני סכנין. פרץ החל את העונה כשוער הראשון של מכבי ועזר לקבוצה להעפיל לשלב הבתים של ה-קונפרנס ליג ולשלב 32 האחרונות.

פרץ חגג את הופעת ה-100 שלו במדי מכבי בתחילת עונת 2023/24 בגביע הטוטו נגד הפועל באר שבע. סה"כ ערך פרץ 106 הופעות בשער מכבי, 19 מהן בגביעי אירופה השונים.   

במדים הלאומיים ערך פרץ את ההופעה היחידה שלו במשחק ידידות נגד קפריסין בנובמבר 2022 ובנוסף יש לו 36 הופעות נוספות במדי נבחרות הנערים, הנוער והנבחרת עד גיל 21 של ישראל. לאחר שהעפיל עם הנבחרת הצעירה לטורניר גמר אליפות אירופה עד גיל 21, פרץ כיכב במהלך הקיץ במדי הנבחרת הצעירה של ישראל אותה הוביל עד לשלב חצי הגמר.     

תודה דניאל ובהצלחה !