אחרי שהבקיע בשבוע שעבר את השער לזכות מכבי, יונתן כהן ינסה לעזור הערב (חמישי, 20:00) לצהובים לעבור בהצלחה את משחק הגומלין מול א.א.ק לרנקה. לקראת הקרב על הכרטיס לפלייאוף הקונפרנס ליג, שחקן ההתקפה שלנו דיבר במסיבת עיתונאים על מה שמחכה לו ולחבריו בבלומפילד.  

"המשחק בלרנקה היה חיובי, הגענו להרבה מצבים מול קבוצה שבעיקר התגוננה", אמר כהן, "בסוף אלה משחקים באירופה ואם אתה לא כובש אתה נענש. בקלות המשחק יכול היה להתהפך ודניאל פרץ השאיר אותנו בחיים. אני בטוח שמחר עם בלומפילד מלא, הקהל שלנו, אין סיבה שלא נעשה את העבודה. נבוא נחושים וצנועים ואני מקווה שנעשה את זה".

על פתיחת העונה לעומת העונה אחרונה שעברה עליו אמר כהן: "גם אני וגם הקבוצה פתחנו בצורה טובה את העונה, אבל יש לנו עוד מטרות להשלים. כמובן שהעונה האחרונה זה לא מה שציפיתי לו אבל הקריירה מובילה להרבה כיוונים, ככה שתמיד צריך להיות מוכן לכישלונות וגם להצלחות וצריך להתמודד עם זה. אני שמח שהתמודדתי עם זה בצורה טובה ואני ממשיך קדימה, לא נגמר שום דבר".

על היחסים עם המאמן רובי קין אמר: "היו לנו שיחות. לפני שהוא היה שחקן, הוא בן אדם מדהים ומדבר איתי בגובה העיניים. יש לנו כימיה טובה, היו לנו שיחות טובות, אני מאוד אוהב את הדרישות הגבוהות שלו, הוא מצפה ממני כל הזמן להשתפר והדרישה שלו מאוד גבוהה גם ממני וגם מהקבוצה. אני חושב שנלך ונשתפר וגם אני באופן אישי כדי להוכיח שמקומי על המגרש".

על השאלה האם בתחילת העונה הנוכחית הוא מנסה גם לכפר על היכולת אשתקד ענה: "לא יודע אם לכפר אבל אני כן מרגיש איזשהו מחסום כזה שלא צלחתי אותו. אני משחק בשביל הקרובים שלי וגם בשביל המועדון הזה, שהחזיר אותי גם כשהייתי במצב לא פשוט, וגם בשביל האוהדים. שולחים לי הודעות ותמיכה ועד היום אני מרגיש את האהבה הזו והמטרה שלי היא להחזיר על המגרש".

לסיום נשאל כהן על החיבור עם ערן זהבי וסיפר: "בקצרה, הכרנו לפני כמה שנים בנבחרת. אני חושב שהיה בינינו קליק. התחברנו, היינו בקשר כששיחקנו בקבוצות שונות, היו לנו שיחות בעונה שעברה, הוא לחץ שאני אבוא, אמר לי 'יהיה לך טוב ואעזור לך'. החיבור טוב, אנחנו חברים טובים גם מחוץ למגרש, המשפחות קרובות והנשים חברות. היה לנו טיול בקיץ ביחד. היה לנו גם מעבר דירה ולא היה לנו איפה לישון, אמרנו שנעבור להורים אבל הם הציעו שיארחו אותנו בשבוע וחצי-שבועיים הקרובים. ואני רוצה להודות להם. אנחנו חברים מאוד טובים וברור שאחת המטרות שלנו היא להחזיר את האליפות למכבי ולזכות פה בתארים".