מכבי תל אביב תתארח ביום חמישי (21:00) באצטדיון ז'דז'לה למשחק הגומלין בפלייאוף מוקדנות הקונפרנס במטרה להשלים את המשימה מהמשחק הראשון בו ניצחה 1:4 ולהעפיל לשלב הבתים בפעם השנייה.

עוד באתר:

הצהובים נחתו בצהריים בסלובניה ובערב ערכו את האימון המסכם באצטדיון הביתי של צליה. רגע לפני המאמן, רובי קין, התייחס להכנות למשחק הגומלין על רקע המקדמה הגדולה מהמשחק הראשון.

"אני יכול לדמיין שהמשחק מחר יהיה שונה מזה שבמשחק הראשון בעיקר בגלל התוצאה מהמשחק הראשון", אמר קין במסיבת העיתונאים, "אבל אנחנו כקבוצה לא יכולים לחשוב ככה, אלא צריכים להתרכז בהכנות שלנו למשחק. להיות מקצוענים. המאבק עוד לא נגמר. אני בכדורגל מספיק זמן כדי לדעת שהכל יכול להשתנות מהר. לכן יש לנו הרבה כבוד ליריבה. כך היה במשחק הראשון וכך יהיה מחר. השחקנים מוכנים למשחק מחר".

"ברור לשחקנים שכלום עוד לא גמור", הוסיף המאמן. "שכל משחק הוא שונה. אם יחשבו שהסיפור גמור זו תהייה בעיה. לכן אנחנו ממשיכים להעביר להם את המסר".

על ערן זהבי והאם יקבל מחר מנוחה ענה המאמן: "אנחנו נעלה עם ההרכב הטוב ביותר". על הדימיון בינו כחלוץ לבין זהבי: "הוא מבקיע שערים ואני הבקעתי שערים. הוא שחקן שאוהב את המשחק ויש לו הרבה תשוקה למשחק. הוא חלוץ כובש".

איך הוא מצפה שיריבתו תראה אמר קין: "אני מצפה מצליה להגיע למשחק ולנסות לנצל את הקהל שיהיה מאחוריהם כדי להבקיע בחלק הראשון של המשחק. כשאתה בפיגור של שלושה שערים אתה באופן ברור תנסה להבקיע ואנחנו נהייה מוכנים לזה"