מכבי ת"א יצאה הערב (רביעי) עם 1:1 ממשחק החוץ מול א.א.ק לרנקה, שהעביר את ההכרעה במוקדמות הקונפרנס ליג לגומלין בבלומפילד ביום חמישי הבא. בסיום המאמן רובי קין סיכם את מה שקרה על הדשא בקפריסין. 

"זו לא תוצאה טובה כי לא ניצחנו כשהיינו צריכים לנצח את המשחק", אמר קין, "ברור לכולם שעם ההזדמנויות שהיו לנו היינו צריכים להוציא לפועל וזה מאמץ קבוצתי. אם אנחנו לא מבקיעים אנחנו צריכים לוודא שאנחנו לא סופגים וזה כן קרה. הפנדל בסיום, זה יכול היה להיות 1:2, וזה לא משחק של 1:2, אבל זה כדורגל ולכן אנחנו צריכים תמיד לשמור על ריכוז. אני מאוכזב, לפני המחצית עוד יכולנו לכבוש שניים או שלושה שערים אבל אני במקצוע מספיק זמן כדי לדעת ש-0:1 זו תוצאה שצריך מאוד להיזהר בה".

כשנשאל על המאצ' אפ מול היריבה הוסיף: "הם קבוצה טובה. לא מקבלים שום דבר בכדורגל, אי אפשר לצפות להגיע למשחק חוץ ולהיות דומיננטים כל המשחק. אני חושב שאחרי 10 הדקות הראשונות כן שלטנו במשחק, היו לנו ללא ספק הזדמנויות טובות יותר וצריך לקחת אותן. אני חוזר שוב שאסור לספוג, זה לא עניין הגנתי אלא מאמץ הגנתי. כלל שנלמד זאת יותר מהר ננצח יותר משחקים".

לסיום הודה המאמן למאות האוהדים שליוו את מכבי ללרנקה: "האוהדים היו מדהימים היום, 600-700 אוהדים, אנחנו מודים להם. התמיכה היתה מדהימה ואנחנו מצפים, בתקווה שמול איצטדיון מלא בבלומפילד ואווירה טובה, לוודא שהשחקנים מוכנים לזה. אני כבר לא יכול לחכות למשחק הבא".