מכבי תל אביב תפגוש הערב (ראשון, 20:30) את הפועל חדרה למשחק המרכזי של המחזור השני בליגת ONE ZERO. לקראת ההתמודדות קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיבר יוריס ואן אובריים עם כלי התקשורת. 

צפו בואן אובריים מדבר:

הקשר נשאל על ההבדל במעמדו העונה לעומת העונה שעברה וענה: "בכדורגל הרבה דברים יכולים להשתנות מהר מאוד. בעונה שעברה לא שיחקתי הרבה, התחלתי את העונה ואז נפצעתי. דברים משתנים, הקבוצה משתנה ועכשיו זו עונה חדשה עם צוות חדש, שחקנים חדשים וזה אולי מתאים לי יותר. בעונה שעברה שיחקנו בשיטה שונה, בהולנד שיחקתי יותר כ-6, אז אני מרגיש בנוח בעמדה הזו".

לקראת המשחק מול חדרה שמגיע 3 ימים בלבד לאחר המפגש עם צליה בפלייאוף הקונפרנס ליג אמר ואן אובריים: "היה לנו משחק קשה ביום חמישי, הקשנו על עצמנו אבל אני חושב שכולם כשירים, יש לנו סגל רחב וכולם יכולים לשחק אז אני חושב שאנחנו צריכים לנצח".

על הגרלת שלב הבתים של הקונפרנס ליג בו תפגוש מכבי את גנט, זוריה ובריידבליק אמר: "נשחק בכל המשחקים האלה כדי לנצח, אני חושב שגנט קבוצה טובה מאוד אבל אפשר להתחרות איתם".

על האווירה בקבוצה מאז תחילת העונה הנוכחית אמר: "יש שחקנים שעזבו, יש שחקנים חדשים שהצטרפו, חדר ההלבשה השתנה קצת, גם האווירה בחדר ההלבשה ואם אתה מנצח משחקים אז האווירה חיובית".