מכבי ספגה הערב (חמישי) את ההפסד הראשון שלה בכל המסגרות העונה כשנכנעה 2:0 לגנט במשחק חוץ במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בקונפרנס ליג. בסיום המאמן רובי קין סיכם את המשחק במסיבת עיתונאים בבלגיה. 

על השאלה עד כמה קשה ההפסד מבחינתו אמר קין: "זה קשה כי עד כה לא הפסדנו אף משחק. אנחנו ווינרים וככאלה אנחנו לא רוצים להפסיד אף פעם. ברור שאי אפשר לנצח בכל משחק, הייתי מאוכזב בעיקר מהמחצית הראשונה, מהדרך בה שיחקנו, לא החזקנו את הכדור ואיפשרנו להם לשלוט במשחק, הם עשו דברים מהר ולפעמים אתה נתקל בזה באירופה. היינו צריכים להתרגל לקצב ולאחר מכן המחצית השנייה היתה טובה יותר, כולם ניסו להיות על הכדור, המסר היה אל תפחדו להחזיק בכדור באיזורים קשים כי ככה אנחנו משחקים".

על השאלה האם הוא חושב שמכבי תוכל להתמודד מול גנט במפגש הבא בין הקבוצות ענה: "ברור, כולנו ידענו שגנט תהיה הפייבוריטית אבל יש עוד דרך ארוכה בבית הזה. נשחק בבית מול האוהדים שלנו וברור שיש לנו סיכוי. אנחנו מגיעים לכל משחק באמונה שיש לנו סיכוי לנצח. אני חושב, אם להיות כן, שהפנדל בסיום היה רך, מאוד רך. זה לא תירוץ כי עדיין היה 0:1 להם אבל זה היה רך. אני חושב שבמחצית השנייה שיחקנו כדורגל טוב, הגענו לשליש האחרון והייתי רוצה שנהיה נקיים יותר במסירה האחרונה וזה משהו שאנחנו עובדים עליו".

לסיום אמר המאמן: "מבחינתי זה ההפסד הראשון, עכשיו אנחנו צריכים להתאושש וזה המקום בו אתה רואה אופי אמיתי ומנהיגים אמיתיים בקבוצה. כשאתה מנצח תמיד הכל בסדר, כשאתה מפסיד אתה רואה מי המנהיגים ואני מצפה לראות את זה".