קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ממשיכה להתגייס למען חיזוק תושבי הדרום והיום (שלישי) יזמה פעילות ענפה בלא פחות מ-8 מוקדים בהם השתתפו שחקני הקבוצה ונציגי המועדון, במטרה להרים את המוראל בימים הלא פשוטים שעוברים על כולנו.

 

במסגרת הפעילות שכללה לא פחות מ-12 שחקני הקבוצה הבוגרת ו-8 מוקדים ברחבי הארץ נפגשו אנשי המועדון עם תושבי איזור עוטף עזה והדרום שפונו צפונה, הצטלמו עימם וחילקו להם מתנות ממוצרי המועדון הרשמיים.

דור פרץ, גבי קניקובסקי, אור יצחק, דן ביטון ואופיר דוידזאדה הגיעו לבית החולים תל השומר לבקר פצועים, כאשר בהמשך דוידזאדה גם המשיך למוקד נוסף בתל אביב עם שרן ייני. ערן זהבי, מלווה בכוכב הרשת ניר בנילוש, שימח ילדים בהרצליה, אייל גולסה ויונתן כהן עשו זאת בנתניה, דניאל טננבאום בקיבוץ נחשולים, ניר ביטון ורוי רביבו ברמת גן, וכל זאת כאשר במקביל סייד אבו פרחי, דניאל טננבאום, אייל גולסה יחד עם מאמני מחלקת הנוער של מכבי יחד העבירו אימון מיוחד לילדים בחדרה ובת"א. 

במקביל, קמפיין "כל הארץ חזית, כל העם צבא" של קרן מכבי בשיתוף אחים לסמל, ארגון האוהדים 'פנאטיקס' וארגון האוהדים THE GATE, נמשך ועכשיו יש גם חמ"ל ברחוב יהודה הלוי 48 בתל אביב. המשרדים החדשים ישמשו כנקודת האיסוף העיקרית. אנו מזמינים את כל משפחת אוהדי מכבי להתגייס ולתרום למען תושבי הדרום והלוחמים במערכה. 

צפו בתמונות: