מכבי תל אביב עשויה להבטיח מחר (חמישי, 15:00) את הכרטיס לשלב הבא בקונפרנס ליג, כשתתארח אצל בריידבליק במסגרת המחזור ה-5 בשלב הבתים. 

אחרי השינוי בשעת הפתיחה של המשחק ובאצטדיון שיארח את המשחק ורגע לפני האימון באיסלנד, התייחס הקשר, דור פרץ במסיבת עיתונאים לתנאי מזג האוויר והמשטח באצטדיון.

 

על שעת המשחק המוקדמת אמר: "אנחנו צריכים להסתגל. אם זו ההחלטה של אופ"א אנחנו צריכים להסתגל לתנאים. זה לא משנה באיזה תנאים אנחנו משחקים או על איזה משטח, אנחנו צריכים לעמוד במטרות שלנו וזה מה שנעשה מחר".

על היכרותו עם דשא סינטטי סיפר: "שיחקתי פעם אחת על משטח סינטטי, זו תחושה שונה כמובן. יש לנו אימון היום, נוכל להסתגל, להבין את המשטח טוב יותר וזהו".

לקראת האתגר מול בריידבליק: "הם קבוצה טובה, כפי שראינו הם חזרו במשחק האחרון מ-3:0 ל-3:2 והיו יכולים גם להשוות. אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחק, אנחנו יודעים שהם בונים את המשחק טוב מאחור, יש להם שחקנים טובים ואני חושב שהמאמן יכין אותנו כמו שצריך".

על התקופה האחרונה מחוץ לישראל סיפר פרץ: "עזבנו את את המדינה שלנו בתחילת החודש ומאז לא חזרנו הביתה, ממכבי עברנו לנבחרת ואז חזרנו למשחקי מכבי. זו תקופה מאתגרת אבל אנחנו פה כדי לעשות הטוב ביותר שלנו".