"הניצחון הזה מוקדש לכל עם ישראל", אמר הערב (חמישי) ערן זהבי לאחר ה-1:3 של מכבי על זוריה במחזור הרביעי של שלב הבתים בקונפרנס ליג.

עבור הצהובים היה זה משחק רשמי ראשון מזה למעלה מחודש מאז פרצה המלחמה בישראל. זהבי הוסיף: "ברור שהיו ניצחונות יותר מאושרים בסיטואציות הרבה יותר נורמליות למדינה שלנו, אבל בסך הכל הניצחון הזה היה מאוד חשוב, לתת רגע נחת לכל מי שראה אותנו בבית".

על המחוות הרבות של המועדון והשחקנים לזכר הנרצחים באירועי ה-7/10, החללים ולמען 240 החטופים בעזה סיפר: "לפני שעלינו בחרנו באקט מסוים בפתיחת המשחק, להצביע על הסרט של 240 החטופים. אנחנו מקווים שהם יחזרו הביתה במהרה וזה הכי חשוב לנו והיה חשוב להעביר את המסר. התחושות לא פשוטות, כולל משחק בזמן שכל המדינה נמצאת במלחמה ובימים מאוד קשים אבל היינו צריכים לבוא ולעשות את זה. להראות חוסן מטנלי שאנחנו לא נשברים וממשיכים לעשות את הדברים שאנחנו צריכים. אני מקווה ששימחנו את האנשים בבית".

על המשמעות של כדורגל בימים כאלה ולקראת משחקי הנבחרת הקרובים אמר מספר 7: "בחודש הזה עברנו הרבה, ראינו הרבה מפונים, ילדים, ניסינו לעשות טוב ולשמח. ברור שעכשיו משימות הנבחרות הם הדבר הכי חשוב שאני רואה לנגד עיניי, אולי זה ישמח את העם שלנו, יביא קצת נחת ואני מקווה שנעשה את זה. משימת חיינו".