מכבי תל אביב המשיכה אמש (ראשון) את רצף הניצחונות עם 1:2 על מכבי נתניה בבלומפילד. מי שמילא תפקיד חשוב במיוחד בהשגת 3 הנקודות היה השוער אורלנדו מוסקרה, שעצר פנדל של איתן אזולאי במצב של 1:1 וגם נבחר על ידכם ל-BOSS (השחקן המצטיין) של המשחק. בסיום גם סיכם את המשחק ודיבר על התחושות במכבי מאז הצטרף הקיץ לקבוצה. 

"ידעתי שמכבי זו קבוצה גדולה ובאתי לכאן כדי לתרום את חלקי, זה מה שאני מנסה לעשות ממשחק למשחק. באתי לתרום לקבוצה ולהשיג איתה את המטרות", אמר מוסקרה, "⁠באופן נורמלי כשאתה מגיע לקבוצה חדשה מן הסתם הימים הראשונים הם קצת קשים. הצלחתי לחזור אל ההרכב וטוב בשבילי לעבוד ולהיות בתחרות בריאה מול השוערים הנוספים בקבוצה. זה עוזר לי להיות מוכן לכל המשחקים. אני מאוד שמח, זו קבוצה גדולה וכיף לי להיות פה מהרגע הראשון. אני מאושר ואני מקווה להשיג פה מטרות גדולות מאוד".

על עצירת הפנדל החשובה שייצר אמר השוער: "⁠זה היה אינסטינקט שלי, לא ידעתי על השחקן ולא הכרתי אותו, פשוט אינסטינקט שבזכותו הצלחתי לעצור".

בהמשך נשאל גם על ההתמודדות עם המצב בישראל בימים אלה וענה: "⁠האמת שזה לא קל כי מן הסתם המשפחה קצת מודאגת אבל רגעים כמו אלה, המשחק והניצחון, נותנים את האפשרות קצת לשכוח מכל מה שקורה מחוץ לכדורגל. גם בשבילנו וגם בשביל הקהל, זה מאוד חשוב לתת להם כמה רגעים לחשוב על משהו שהוא לא המלחמה".

לסיום דיבר גם מוסקרה על העידוד של האוהדים מחוץ לאיצטדיון והאהבה שקיבל מהם לאחר המשחק: "⁠אני שמח מאוד מהאוהדים כי הם תמיד כל כך תומכים וכל זה מגיע להם. הניצחונות במשחק אחר משחק זה עבורם וכמובן שנרצה לקחת עבורם את האליפות".