אדיר היה קצין לוחם בחטיבת גבעתי, בסיירת ובגדוד שקד ועשה מגוון תפקידים משמעותיים. הוא השתחרר באוגוסט 2023, אחרי שירות של 5 שנים, בצבא וטס שבוע אחרי השחרור לטיול בדרום אמריקה עם חברה שלו, דניאל.

הוא הספיק לטייל חודשיים ובשבעה באוקטובר כשהכל התחיל שמע שהמ"פ שלו בן נהרג בקרבות ביישובים, ורצה לחזור מיד לארץ. הוא תפס את הטיסה הראשונה שיצאה מפרו, הגיע לישראל וישר עלה על מדים ונסע לקחת נשק, למרות שאפילו עדיין לא קיבל צו 8.

הוא היה חלק מהכוחות הראשונים שנכנסו להילחם בעזה במהלך התמרון הקרקעי, ונלחם בגבורה בצפון הרצועה עד שנפל בקרבות בג׳באלייה, ב-19 בנובמבר 2023.

אדיר אהד את מכבי מגיל קטן, היה מנוי עם כל המשפחה עד שהתגייס ונסע למשחקים בארץ וגם בחו״ל. הוא מאוד אהב לשחק כדורגל והיה ספורטאי מצטיין. הוא שיחק כדורגל מקצועי עד גיל 16 והיה הקפטן של הקבוצה וגם לאחר מכן המשיך והקפיד לשחק בשכונה עם חברים בכל שבת כשהיה חוזר הביתה מהצבא. אפילו בבסיס הוא היה מארגן משחקי כדורגל.

אדיר היה עם חיוך מושלם, אמיץ, חזק, מצחיק ומתוחכם. אין דבר שהיה יכול לעמוד בפניו – ״בכל מצב תמיד להיות ראשון״ – כזה היא היה, לא יכל להפסיד, תמיד לנצח.
לכל מקום אליו היה מגיע, הוא היה תמיד הכי אהוב. במהלך השבעה, שמענו המון סיפורים על אדיר שלא הכרנו. על בחורה שהוא עזר לה בטיסה לדרום אמריקה ועל אמא שהבן שלה היה חייל של אדיר שדאג לו מאוד. כל כך הרבה סיפורים שמספרים את הסיפור שלו, את הטוב, הנתינה, הדאגה והאכפתיות שאפיינה אותו.

נאהב ונזכור אותו לנצח.