רגע לפני ש-2023 תסתיים מכבי תתארח מחר (ראשון, 20:00) אצל הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-13 של ליגת ONE ZERO. הצהובים ינסו להמשיך את רצף הניצחונות והמאמן רובי קין דיבר על מה שמחכה לקבוצה במפגש שיתקיים באיצטדיון סמי עופר. 

קין נשאל על ההתאוששות המהירה מהמשחק מול בית"ר י-ם ואמר: "היה יום מנוחה ביום חמישי. האם זה מספיק? הייתי שמח לתת להם שני ימים כאלה, אבל האימון שמגיע יום לאחר היום החופשי הוא קל עבור מי שפתחו בהרכב. אין עומס מאסיבי. מי שעלו כמחליפים למשל הם אלה שצריכים להתאמן חזק יותר ולשמור על החדות שלהם, הם צריכים להיות מוכנים וכל מי שעלה נגד בית"ר היה נראה בכושר והיה נראה חד. ברור שנרענן דברים שוב ביום ראשון”.

על המשחק לו הוא מצפה מול הפועל חיפה: אמר: "דומה אולי למה שהיה מול בית"ר י-ם. אני לא באמת יודע. אתה צופה במשחקים שלהם אבל זה שונה כשהם משחקים נגד מכבי. לפעמים משחקים משתנים. אני יודע שנתרכז במה שאנחנו עושים ואיך אנחנו מנצחים את המשחק".

על הפעילות הצפויה בחלון ההעברות אמר: "השוק פתוח ותמיד נחפש אבל נחפש רק את מי שיוכל לשפר את הסגל והכי חשוב יוכל להביא משהו לחדר ההלבשה, שלא יגרום לבעיות. כי יש לנו רוח קבוצתית טובה מאוד, אופי. זה יותר חשוב עבורי, לא נביא מישהו שיביא תיסכול לחדר ההלבשה. אנחנו צריכים לשפר את הסגל ואת חדר ההלבשה".

על פתיחת העונה הנהדרת של הצהובים אמר המאמן: "אני חושב שיש בנו יותר, אני באמת חושב כך. זה תלוי בנו לתת להם את החופש ואת ההוראות לפעמים, אבל אני חושב שיש עוד רמה שאפשר להגיע אליה".

על עידו שחר שקיבל הזדמנות במשחק מול בית"ר ירושלים אמר: "חשבתי שהוא היה טוב מאוד, כל מי שעלה היה טוב. הוא הוחלף מסיבות טקטיות ועניין של טריות אבל הוא היה טוב, עם הרבה אנרגיה, הוא חיכה לזה. אני יודע שאני מאמן אבל יש לי גם תחושה לאנשים, זה נורא כאשר שחקן לא משחק. אני שונא את זה ואם הייתי יכול הייתי נותן לכולם לשחק, אבל מה שאני יכול להגיד זה שאף אחד מהם לעולם לא מוריד את הראש, מתאמן חזק, בצורה מקצוענית ואמרתי שההזדמנות תגיע ואז כשאתה מקבל אותה אתה צריך לקחת אותה – והוא לקח אותה".