מכבי תל אביב תעלה מחר (רביעי, 20:30) לדרבי השני של העונה כשתארח את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-17 של ליגת ONE ZERO. יממה לפני קיימה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר רובי קין לקראת המפגש שיתקיים באיצטדיון בלומפילד. 

קין ושחקניו יגיעו לדרבי לאחר 3 משחקים ללא ניצחון וכאשר נשאל האם יש לו מסקנות בעקבות המשחקים האחרונים אמר: "לא נעבור את כל העונה ללא הפסד, יש פעמים בהן יש הפסד או תיקו וזה חלק מהכדורגל. זה קרה תוך שבוע אבל אני חושב שאם זה היה קורה במהלך העונה כולה לא היינו מדברים על זה כל כך הרבה. אני לא מודאג, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות, אנחנו מדברים עם השחקנים כל הזמן, יש לנו פגישות אישיות איתם כל הזמן ואנחנו יודעים שאנחנו יכולים להשתפר. כמות המצבים שמשיגים מולנו ומבקיעים מולנו לא טובה מספיק, וזה מאמץ קבוצתי. אנחנו צריכים להיות חזקים יותר בהיבט הזה ומרוכזים יותר. הרבה פעמים זה עניין של ריכוז, אם אתה לא חלק מהמשחק רגע אחד בכדורגל יכול לשנות הכל".

"זה לא שאנחנו לא יוצרים מצבים, השאלה היא איך נהיה חכמים יותר ונייצר עוד הזדמנויות ועל זה דיברתי על שחקנים היום", הוסיף, "אולי לא תבקיע אבל אתה יכול לעשות משהו שיגרום לאחרים לכבוש. התרחקנו מזה קצת, היתה לנו שיחה, אני לא מודאג מכך, תמיד נבקיע אבל זה עניין של איך לא נספוג. אני אוהב שערים אבל אני גם אוהב לשמור על שער נקי ואנחנו צריכים להשתפר בכך".

כשנשאל על החיסרון של מילסון אמר המאמן: "אני לא מודאג לעולם מאנשים שלא פה כי זה חלק מהמשחק. מילסון טוב מאוד אבל זה נותן לאחרים הזדמנות. דור שיחק בשמאל והבקיע 2 ב-4 המשחקים האחרונים אם אני לא טועה, זה לא רע. מילסון נותן לך זמן עם המהירות שלו ועובר שחקנים אבל אנחנו לא יכולים לעסוק במי שלא פה אלא במי שכן".

לאחר מכן קין נשאל האם מכבי לא משחקת יותר מדי מהמרכז במקום לרווח את המשחק וענה: "איך הגול השני הגיע? זה לא הגיע מהאגף, זו הסיבה למה דור פרץ כל כך טוב, בהצטרפות מאחור. אמרתי לכם בעבר על אופי ומנהיגות, זה הבחור, דור פרץ, היו לו משחק אחד רע ואז הוא מגיע עם צמד. אנחנו יודעים שקבוצות יצופפו נגדנו, צריכים לעשות דברים טוב יותר. אנחנו צריכים לגוון, זה לא שאנחנו מנסים לשחק מהאמצע כל הזמן. אנחנו יודעים שיש לנו שחקנים מסוכנים כמו דור שיכולים לעשות ריצות טובות והשנה אנחנו מצליחים לעשות את זה".

על ההחלטה להחליף את אורלנדו מוסקרה ברועי משפתי במשחק האחרון אמר: "זו החלטה כמו כל דבר שאני עושה".

לסיום נשאל קין על התחושות האישיות בשבוע האחרון ואמר: "אני במשחק הרבה זמן, מעולם לא ראיתם אותי למטה או למעלה. תמיד באמצע, בלי קשר אם זה ניצחון, תיקו או הפסד. זה לא מטריד אותי. אני רוצה לנצח כל משחק, ברור. זה הכדורגל. אבל אני לא נאיבי מספיק לחשוב שלא נפסיד לעולם או שנסיים בתיקו. זה באיך אתה מגיב להפסד, והתגובה שלנו היא אותו הדבר, אנחנו ממשיכים, נותנים את אותו מידע לשחקנים. הגישה והאווירה שאנחנו מנסים ליצור פה הן אותו דבר. אני לא רוצה שאנשים יורידו את הראש. כתפיים אחורה. לאחר המשחק נגד חיפה הלכתי לארוחת צהריים וערב באותו היום כדי להראות לאנשים שאנחנו בונים משהו. משחק אחד לא ישפיע עלינו. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים להשיג ונמשיך בניסיון להפוך את הקבוצה הזו לטובה יותר".