אחרי הניצחון על הפועל חדרה בגביע המדינה, מכבי תשוב מחר (רביעי, 20:00) לליגת ONE ZERO ותארח את הפועל ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-19. יממה לפני קיימה היום הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיבר המאמן רובי קין לקראת ההתמודדות. 

 

לקראת המשחק מול הפועל ירושלים, שהקשתה על מכבי בעונה שעברה, אמר קין: "בכל שבוע אנחנו אומרים את אותו הדבר לגבי הקבוצות, כל קבוצה יכולה לגרום לך לבעיות. באופן טבעי כשאתה משחק נגד קבוצה "גדולה" אתה רוצה להופיע ולהציג רמה גבוהה, זה נורמלי, אני תמיד מצפה למשחק קשה. אבל שוב כמו שאני אומר תמיד, אנחנו מתמקדים במה שנעשה, כמובן שנצטרך להיות מודעים אליהם, אנחנו יודעים מה תוכנית המשחק שלהם ואנחנו צריכים לדבוק במה שאנחנו טובים בו".

על השאלה האם הוא מרוצה מהשחקנים שקיבלו הזדמנות במשחק הגביע מול הפועל חדרה אמר: "כן, מרוצה מאוד. בעיקר בהתחשב בתנאים וכמה רע היה המגרש. הדרך בה שיחקנו, לא קל לשחק במגרש כזה אבל עדיין המצבים שיצרנו גרמו לי לסיפוק. אמרתי לשחקנים לפני המשחק, אנחנו יודעים שאתם יודעים לשחק אבל האם אתם יכולים להילחם כשצריך? לפעמים המשחקים האלה הם מלחמה בגלל המגרש, ואני חושב שעשינו את שני הדברים. השחקנים שנכנסו קיבלו הרבה דקות, הגיע לנו לנצח והשחקנים עשו עבודה טובה"

על כך שהקבוצה שוב לא ספגה אמר: "עבורי זה חשוב, שערים נקיים חשובים מאוד כי זה נותן יותר סיכוי לנצח את המשחק. עשינו עבודה טובה ואני מרוצה מכך, זה לא רק עניין של שחקני ההגנה אלא מאמץ קבוצתי והייתי מרוצה מכך".

על מצבו של אנריק סבוריט אמר: "יש לו פציעה ברצועה, הוא מרגיש טוב יותר היום, אני לא רופא אז לא יכול להגיד לכם בדיוק מה פרק הזמן אבל נגלה בקרוב. צריך לתת לזה זמן אחרי כמה ימים כדי לראות, אולי נצלם את זה מחדש ונבדוק. אדבר עם הרופא היום ואראה מה פרק הזמן, נקווה שלא ארוך מדי כי הוא אחד השחקנים הטובים שלנו" כשנשאל שוב תקופת ההיעדרות הצפויה אמר: "תלוי אם זה בדרגה 1, 2, או 3, אנחנו עוד לא יודעים".

על הפעילות בחלון ההעברות אמר לסיום: "אין פה אף אחד, כששחקנים יגיעו אתם תדעו. אני לא אוהב לדבר על כך עד שהמועדון סוגר דברים עם מועדונים אחרים. אנחנו בודקים אפשרויות כמובן, כשזה יקרה אתם תדעו".