מכבי תל אביב תתארח הערב (ראשון, 20:00) באיצטדיון המושבה ותפגוש את הפועל פתח תקווה במסגרת המחזור ה-18 של ליגת ONE ZERO. מי שדיבר לקראת המשחק הוא גבי קניקובסקי. צפו:

 

על כך שהיריבה הערב עשויה להתגונן בחלקים נרחבים של המשחק אמר הקשר: "זה לא חדש לנו שהרבה קבוצות עומדות מולנו נמוך ומחכות למתפרצות, גם הפועל ת"א אחרי שעשתה נגדנו 2:2 הלכה אחורה. אני לא אגיד ליריבות שלנו מה לעשות נגדנו אבל הם הלכו אחורה. אנחנו צריכים למצוא את הפריצות, אפילו במצבים נייחים, ולעשות את העבודה".

על כך שמכבי תנסה לשפר את המשחק ההגנה שלה אמר גבי: "אנחנו מדברים על זה הרבה בחדר הלבשה, שכן לסיים משחקים בלי לספוג. יש גם יריבות. אנחנו באמת נצטרך להשתפר בזה כי גם עם 5 שחקנים בהגנה עדיין סופגים והמאמן נותן על זה את הדעת. זה מתחיל מכולם, נצטרך לשפר את ההגנה שלנו". 

על ניצול המצבים הנייחים של מכבי העונה אמר: "אנחנו צריכים להיות אגרסיביים ועם רצון להבקיע ויש לנו הרבה נייחים וקרנות שאנחנו לא מנצלים. זאת אחת הנקודות שהצוות כן נותן עליהם את הדגש וצריך להדגיש את זה כי בסוף אתה יכול לנצח מצב נייח משחק 0:1 וללכת הביתה. זה דברים שצריך לשפר תוך כדי התהליך וזה לא חדש לנו".