מכבי המשיכה אמש את התקופה הנהדרת שלה עם 1:4 על מ.ס אשדוד ומי שעבורו היה מדובר בערב מיוחד היה קיקו בונדוזו. הקשר הפורטוגלי שלנו פתח בהרכב, כבש שער בכורה במכבי ובסיום גם דיבר עם כלי התקשורת.

על החזרה למגרשים לאחר הפציעה שעבר סיפר: "החודשים האחרונים היו קשים עבורי כי נפצעתי, עברתי ניתוח, זה קשה אבל אני חושב שעכשיו זה הזמן לחשוב דברים חיוביים והניצחון הזה עוזר לי מאוד. אני מרוצה מאוד מהקבוצה, הצוות ואמשיך לעבוד".

"כשלשחקנים יש פציעה החלק המנטלי הוא החשוב ביותר", הוסיף על החזרה ההדרגתית לכושר, "לקח לי שבועיים-שלושה, זו הפציעה הראשונה שלי, אבל עכשיו זה נראה טוב ואני מקווה שנמשיך בדרך הזו. התזמון לא היה הכי טוב אבל זה מה שיש. מה שחשוב עכשיו זה שחזרתי לקבוצה, למשחק, יש לי יותר דקות ואני שמח מאוד".

אמש פתח הפורטוגלי באגף שמאל של ההתקפה במקום מילסון שיצא לגביע אפריקה וכשנשאל על כך אמר: "בדרך כלל שיחקתי בצד שמאל בשנים האחרונות. מילסון שחקן מצוין, שונה ממני, אנחנו שחקנים שונים אבל זה נותן למאמן אופציות טובות לעתיד".

על העבודה עם רובי קין אמר: "הוא שחקן עבר, הוא עוזר לנו מאוד. זה טוב לכולם, יש לנו 12 ניצחונות רצופים, אנחנו עושים את העבודה שלנו ומנסים להשתפר, אנחנו רוצים עוד".

לסיום נשאל קיקו על התרשמותו מהכדורגל בישראל וסיפר: "האוהדים פה היו מדהימים. התמיכה משחק אחר משחק. היום הם היו חסרים לנו, משחק ללא אוהדים זה לא אותו דבר, זה לא כדורגל ולא טוב למוטיבציה של השחקנים. אני מקווה שבמשחק הבא יהיה לנו את האוהדים איתנו וזה יעזור לנו".