מכבי תל אביב תתארח מחר (שני, 20:00) אצל מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-22 של ליגת ONE ZERO. היום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיבר המאמן רובי קין.

לקראת נתניה אמר קין: "זו קבוצה טובה, ניצחנו את המשחק הקודם אבל זו קבוצה קשוחה. אנחנו צריכים להיות בטופ ולדעת שיהיה קרב. אם ננצח בקרבות, ועם השחקנים שיש לנו, אנחנו גם יכולים להעניש קבוצות".

על כך שחלק מהשחקנים קיבלו מספר ימי מנוחה בשבוע שעבר סיפר קין: "היו שחקנים ששיחקו הרבה משחקים, זה היה חשוב עבורם. דייב (סארקאן) היה פה עם הרבה שחקנים שהצטרפו לאחרונה. אני חושב שמי שקיבל חופשה באמת היה זקוק לכך ומאז שהם חזרו האווירה והאנרגיות יוצאות מהכלל".

כשנשאל על שינויים אפשריים בעקבות התוצאות האחרונות אמר קין: "תמיד אנחנו עושים שינויים מסויימים, זה נורמלי. יש לנו משחק גם בשבת. ברור שכמאמן אתה צריך לרענן דברים ואנחנו עושים את זה. כמובן שלא אגיד לכם איזה הרכב יעלה. אני חושב שבכל משחק תמיד ריעננו כמה דברים".

על ההשתלבות של הנרי אדו: "הוא רק הגיע, הוא צעיר ומתאקלם. הוא ילד נהדר, עבדנו איתו השבוע והוא רוצה מאוד ללמוד. תמיד רוצה עזרה ואני אוהב את זה, שהוא אוהב ללמוד ולעשות אקסטרה לאחר מכן. הוא טוב מאוד, ילד נהדר. הוא בחור צעיר ונצטרך להיות סבלניים איתו".

על היכולת של מכבי במצבים הנייחים העונה אמר: "הגנה עושים עם רצון ונחישות. אם אתה רוצה לזכות בכדור אתה תעשה את זה. תראו את ז'וטה מליברפול, שחקן לא גבוה אבל כמה הוא טוב באוויר. יש לו את הרצון לזכות בכדורים. אפשר לעשות את כל העבודה באימונים כמו שעשינו אתמול, היה לנו סשן מצוין, התחרותיות והחבר'ה עובדים קשה כי להתמודד עם מצבים שונים ולהיות פיקחים גם בהתקפה, יותר יצירתיים. אני תמיד מעודד את השחקנים, אנחנו נותנים להם את המידע, אבל לפעמים כשאתה על הדשא אתה צריך להחליט מהר אם לשחק מסירה מהירה או משהו שונה כדי להפתיע את היריבה. אנחנו מעודדים את השחקנים לעשות את זה הרבה ועובדים כל העת כדי להשתפר בכל תחום".

על יונס מלדה אמר המאמן בהמשך: "לכולם יש הזדמנות, זה תלוי באיך אתה מתאמן ואיך אתה במשחקים. הוא עוד בחור נהדר שרוצה ללמוד, להצליח וזה תמיד מעודד למאמן. הוא כבש את השער הראשון שלו שזה תמיד טוב לחלוץ והוא יכול לשחק ב-3 עמדות ונותן לנו אופציות טובות".

על הפציעה של שרן ייני אמר: "אני לא חושב שהוא צריך ניתוח. הוא רץ, עושה דברים ועובד קרוב עם הצוות הרפואי. אין לי פרק זמן בשבילכם אבל הוא חשוב מאוד לקבוצה. מקצוען, מנהיג, השפעה גדולה על השחקנים וצריך קפטן כזה. כשדברים לא הולכים כפי שאתה מצפה אז אתה צריך את המנהיגים, השחקנים הגדולים שיתייצבו. השחקנים הם אלה שצריכים לנהל את חדר ההלבשה. אף בעיה לא צריכה להגיע אליי. במקומות שהייתי כשחקן הייתי מנהל את חדר ההלבשה. שום דבר לא היה מגיע לצוות האימון וזה סימן למנהיגים טובים, וזה מי ששרן".

על מצבו של דריק לוקאסן אמר לסיום: "הוא עדיין בחוץ, שוב. אין לי פרק זמן אבל אני לא חושב שזה רציני".