כשנשאל על המומנטום בכניסה לפלייאוף:
״הניצחון על הפועל חיפה היה מאוד מאוד חשוב. זה גם היה סוג של משחק בתוך הפלייאוף. הוייב מאוד טוב בקבוצה. אנחנו מרגישים טוב ומגיעים מאוד מוכנים למשחק הקרוב ובכלל לפלייאוף״.

על החוויה בנבחרת:
״כמו כולם רצינו להעפיל ועשינו את המקסימום. לצערנו זה לא קרה ועכשיו אנחנו מפוקסים פה במועדון במשחק הקרוב. אנחנו מסתכלים קדימה ועשינו את הסוויץ׳.

על קפיצה המדרגה שעשה ברמה האישית:
״גם עבורי זה מבחן. בצד שלי עשיתי את הצד הטוב ביותר. גם אחרי הטעות שהייתה לי באולימפיאקוס במחצית השניה השתפרתי וגם במשחק נגד הפועל חיפה שנכנסתי. זה חלק מהמקצוע, יש טעויות והדבר הנכון הוא ללמוד מזה ולצאת מזה כמה שיותר מהר״.

לקראת סכנין:
״בכל משחק אנחנו רוצים לנצח, במיוחד שזה משחק בית. נעשה את הכל בשביל לעשות את זה. כמובן שאנחנו רוצים את כל האוהדים איתנו ושהאצטדיון יהיה מלא, זה מאוד יעזור לנו. מקווה שנעשה את זה וננצח את המשחק״.

כשנשאל על האוהדים:
״אני מבין אותם לגמרי שרצו שנחזור ונתמקד באליפות. עשינו את הסוויץ׳ וכולנו מפוקסים במשחק הזה ומקווה שנגרום לאוהדים להיות מאושרים״.

על הקושי לתפוס מקום בסגל:
״במכבי תל אביב כל שנה מאז ומעולם יש תחרות על כל עמדה ומקום בסגל. המוטיבציה שלי לא השתנתה, גם כשפחות שיחקתי בתחילת העונה. המשכתי לעבוד קשה כמה שיותר כדי לשחק וכך גם היום״.