מכבי תפתח בשבת (20:00) את הפלייאוף של ליגת ONE ZERO כשתארח את בני סכנין למשחק במסגרת המחזור ה-27. לקראת המשחק דיבר המאמן רובי קין במסיבת העיתונאים.


על השפעת הפסד הנבחרת על השחקנים שלקחו חלק:  
״הפסד זה חלק מכדורגל. זה קורה. שחקנים מקבלים נסיון גם מהפסד של משחקים. לומדים הרבה יותר על קבוצה מהפסד של משחקים. עידו דיבר על המשחק נגד אולימפיאקוס, שדווקא אחרי הטעות שלו הוא השתפר במחצית השניה. זה חלק מהלמידה. כולם נראים חדים, לא חשבתי לשניה שזה ישפיע על השחקנים שלנו.

אני רציתי שהשחקנים שלנו יחזרו בריאים ושלמים. אני דואג לעבודה שלי. כל עוד השחקנים נהנים מהמשחקים בנבחרת זה נהדר. אני בעצמי שיחקתי בכמה אליפויות אירופה, זאת הרגשה טובה. השחקנים חזרו אלינו ואנחנו מרוכזים במטרה שלפנינו״.

כשנשאל על האנרגיה של הקבוצה לקראת המשחק:
״בכל משחק אנחנו מגיעים באותה אנרגיה, לא משנה היריבה. אני מקווה שכך יהיה גם עכשיו. המשחק הבא הוא המשחק החשוב ביותר״.

כשנשאל לגבי שחקנים באופן ספציפי: 
״מילסון מתאמן באופן מלא. רז שלמה ערך מספר אימונים. לוקאסן לא מוכן עדיין״.

כשנשאל על המאבק על מקום בסגל:
״אמרתי מההתחלה, השחקנים לא צריכים לחשוב שהמקום שלהם בטוח. כשאתה מתאמן, תתאמן חזק כמו במשחק. כשאתה מקבל את ההזדמנות תדאג לקחת אותה״.

כשנשאל על עומק הסגל:
״גם לקבוצות אחרות יש עומק, לפעמים צריך להשאיר שחקנים בחוץ אבל זה חלק מהכדורגל. יש לנו קבוצה חזקה שנשארת יחד. וכמו שאמרתי כשתקבלו הזדמנות תיקחו אותה״.

כשנשאל על הלחץ לקראת תחילת הפלייאוף:
״יש לחץ מהרגע שנכנסתי בדלת. זה חלק מהכדורגל, זה לא מפריע לי, אני דווקא אוהב את זה״.

תחושות לקראת המשחק:
״מרגיש כמו שהרגשתי כל הזמן. אין הבדל, כמו כל משחק. תמיד יש לחץ. אני כמאמן מתרכז רק במשחק הבא״.

כשנשאל על ערן זהבי והמוכנות שלו לקראת הפלייאוף:
״הוא שחקן מנוסה. השאלה סביב ערן נשאלת לאורך כל העונה אך הוא ממשיך לשחק ולהיות טוב על המגרש. לכולנו יש רגעים פחות טובים והוא חזר לעצמו. ערן הוא חלק מהקבוצה בה יש עוד שחקנים״.

כשנשאל לגבי העונה הבאה:
״התכנית שלי זה המשחק הבא. אני שמח בסיטואציה הנוכחית ואני מרוכז במטרה. אני לא מתעסק בעונה הבאה, מה שמעניין אותי כרגע זה יום שבת. צריך להסתכל על מה שלפנינו ומה שלפנינו זה משחק קשה ביום שבת״.