מכבי סגרה הערב (ראשון) את העונה הסדירה עם ניצחון 1:3 על הפועל חיפה באיצטדיון בלומפילד. בסיום המאמן רובי קין סיכם את ההופעה של שחקניו רגע לפני היציאה לפגרה בת כשבועיים.

"יש לנו שחקנים מנוסים וזה הוכח כחיוני", אמר קין, "תראו את דור פרץ, מכונה, כמות השטח שהוא מכסה. ערן היה חד, כל מי שנכנס היה טוב מאוד והיה חשוב שנרענן דברים".

על ההתאוששות מההפסד לאולימפיאקוס אמר המאמן: "אני יכול להתאושש מהר כמו שעשיתי כל הקריירה, הפסד זה חלק מהמשחק אבל זה עניין של איך אתה חוזר מזה. תמיד יש עוד משחק ואני כל כך שמח שהגבנו כך כל כך מהר וחזרנו למסלול. כל הכבוד לבחורים על הנחישות וההתמדה".

"אני במשחק הרבה שנים, הפסדתי וניצחתי גם בתוצאות גבוהות, אני יודע איך זה מרגיש. זה לא טוב אבל אני אומר שוב שיש לי חוסן נפשי ויודע להמשיך קדימה מהר".

על היכולת של מילסון אמר קין: "הוא היה טוב, הוא עדיין יכול להשתפר ואנחנו מנסים לשפר אותו בכל יום אבל הוא גורם לקבוצות הרבה בעיות, תמיד יש מישהו פנוי והוא סחט יפה את הפנדל. הוא תמיד איום".

על הפציעה של הקיצוני הוסיף: "אני לא בטוח, הוא לא מתח משהו, זו בטח עייפות. אני לא בטוח, אנחנו נבדוק אותו".

על העונה של מכבי עד כה אמר לסיום: "אם הייתם אומרים לי בתחילת העונה שאהיה במקום הראשון, נזכה בגביע הטוטו ונגיע להשיג באירופה שלא נעשה עדיין במועדון הייתי לוקח את זה".