מכבי הגיעה הערב (שני) לאיצטדיון טוטו-טרנר וספגה הפסד 1:0 להפועל ב"ש לאחר משחק צמוד שהוכרע בפנדל לזכות המארחת בדקה ה-80. בסיום המאמן רובי קין דיבר במסיבת העיתונאים לסיכום המשחק.

על השאלה מה לא עבד למכבי הערב ענה מאמן: "היו יותר מדי שחקנים מתחת לרמה הרגילה, צריך 7,8,10 שחקנים ברמה גבוהה ולא היה לנו את זה. בואו נהיה ברורים, גם להם (ב"ש) לא הגיע לנצח את המשחק, פשוט מזל רע". 

על ההתמודדות של ב"ש עם מילסון הוסיף: "זה קורה כל העונה, שני שחקנים שומרים עליו וזה נותן לאנשים אחרים אפשרות להיות פנויים, אנחנו צריכים להשתמש בזה טוב יותר, זה הכל".

"מה שטוב בכדורגל הוא שיש את המשחק הבא ואתה יכול להתאושש מהר", הוסיף המאמן, "נכון, החבר'ה לא היו ברמה שהם צריכים להיות אבל גם לא היינו צריכים להפסיד את המשחק. אני שונא לדבר על שופטים, אני לא חושב ששמעתם אותי אפילו פעם אחת העונה מדבר על שופטים, אבל הקרן לא הייתה צריכה להישרק, רואים את זה מהתגובה של כל השחקנים, אחד השחקנים שלהם הסיט את הכדור, ואז הפנדל. זה לא התפקיד שלי, יש לי עבודה מספיק קשה, אבל זה התפקיד של מי שאחראי על ה-VAR להסתכל כמו שצריך".

על המאבק מול מכבי חיפה וירידת הפער בפסגה ל-7 נקודות אמר לסיום: "ברור שיש להם דרייב, גם לפני המשחק הזה. אנחנו ניערך מחדש ונמשיך קדימה. לא השתנה כלום בפרספקטיבה שלי".