מכבי סיימה הערב (שני) ב-1:1 את משחק הבית מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-28 של ליגת ONE ZERO. בסיום המאמן רובי קין דיבר במסיבת עיתונאים לסיכום המשחק, שתוצאתו השאירה את הפער בפסגת הטבלה על 10 נקודות לטובת הצהובים. 

"במחצית הראשונה היינו הקבוצה הטובה יותר, במחצית השנייה הם היו – כך שתיקו הוא כנראה תוצאה הוגנת. פתחנו טוב מאוד, במחצית השנייה הם שינו מערך, היה להם יותר מה להפסיד והם היו צריכים ללכת על זה, זה נורמלי".

על השאלה מה היה אפשר לעשות טוב יותר בחצי השני אמר: "היינו צריכים לשמור על הכדור יותר, לא לחפש כדורים ארוכים יותר מדי, לנסות לפתוח אותם. איבדנו את יוריס, שהוא שחקן מפתח. אמרתי לשחקנים שהם הראו רוח קבוצתית אמיתית, ביחד אמיתי, אנשים נתנו את הגוף וזה מנצח עבורך דברים. זה לא קשור ליכולת, זה פשוט לב".

על המצב בטבלה ופער 10 הנקודות אמר בהמשך: "אמרתי לפני שהם קבוצה מצוינת, יש להם שחקנים טובים וראיתם את ההבדל שהם עושים, זה מה ששחקנים גדולים עושים. שום דבר לא ניתן לך בכדורגל, אתה צריך לעבוד על זה, זה לא יהיה קל אבל נעבוד קשה".

על מצבו של יוריס ואן אובריים שנפצע והוחלף בדקה ה-44 סיפר: "אני לא יודע, רק דיברתי עם החבר'ה והגעתי לכאן".

על ההצלחה בבחירה באופיר דוידזאדה בעמדת המגן השמאלי אמר: "הוא היה טוב מאוד, זה לא קשור לרוי שהיה מצוין העונה, אבל חשבתי שאולי נצטרך יותר ניסיון כי הוא רגיל למשחקים האלה והיה טוב מאוד".