מועדון הכדורגל מכבי תל אביב קיים היום (חמישי) ערב הנצחה מרגש לאוהדי הקבוצה שנרצחו מאז המתקפה המתועבת ב-7 באוקטובר ושנפלו בהגנה על מדינת ישראל. האירוע התקיים באיצטדיון בלומפילד, אליו הוזמנו 96 המשפחות שאיבדו את יקיריהן מאז פרוץ המלחמה.  

 

המשפחות קיבלו לידיהן את החולצה המיוחדת שעיצב המועדון לזכר אוהדיו שנרצחו ונפלו במלחמה, ושעימה שיחקה מכבי במשחק הליגה העונה מול מכבי נתניה. כמו כן הוצג להן גם פרויקט הנצחה מיוחד של מכבי לקראת יום הזכרון.     

במהלך האירוע, אליו הגיעו נציגי הקבוצה, נשא דברים הקשר דור פרץ בשם השחקנים ואמר: ״עונת הכדורגל בניגוד לשנה הקלנדרית נמשכת בדרך כלל מתחילת חודש יולי ועד לסוף חודש מאי. העונה מהווה מעין לוח שנה עבור כולנו, שחקנים, אוהדים וכל מי ששייך או עוסק בכדורגל. העונה הזאת החלה כרגיל אבל בבוקר שבת – השביעי באוקטובר החיים של כולנו נעצרו.

החברים שלי ואני, יחד עם עובדי המועדון התגייסנו מהיום הראשון, לנחם, לחזק, לתמוך, לתת כתף, לחבק ולנסות לעזור להפיג במעט את הכאב הנורא של השכול, את כאבי הפציעות של הנפגעים בבתי החולים, החיילות והחיילים, קשיי המפונים ובמקביל העלאת המודעות והקריאה לשחרור כל החטופים במהרה״.

אדווה גבאי, אחותו של נצר שמחי ז"ל, שיתפה את סיפורו של אחיה שנפל בעת הלחימה בעזה. בנוסף כיבד אותנו בנוכחותו הזמר רגב הוד שביצע מספר שירים מרגשים. בין המשתתפים באירוע היו גם נציגים של ארגוני האוהדים אחים לסמל ומכבי פנאטיקס.