דור פרץ המשיך היום (שבת) את העונה הנהדרת שלו כאשר הבקיע שער ליגה תשיעי העונה ועזר למכבי לצאת עם 2:3 יקר ממשחק החוץ מול בני ריינה. בסיום הקשר גם דיבר עם כלי התקשורת וסיכם את ההופעה שלו ושל חבריו באיצטדיון גרין.

"לנצח במשחק הזה היה סופר חשוב, במיוחד עכשיו כשאנחנו לקראת סוף העונה", אמר פרץ, "זה ניצחון סופר חשוב, אנחנו יכולים להיות מרוצים מהתוצאה, אבל מהיכולת אני חושב ש-20-25 דקות ראשונות, אחרי זה לפרקים, אבל אני חושב שיכולנו להראות כדורגל הרבה יותר טוב, אגרסיבי, עם תשוקה. לשמחתי יצאנו עם ניצחון וזה מה שחשוב".

על כך שמכבי איפשרה ליריבה לחזור לאחר שכבר הובילה 1:3 במחצית אמר: "גם היום נענשנו בשערים שספגנו, כולם יודעים שאנחנו לא יכולים לאפשר זאת לעצמנו וזה תלוי בכולם, זה שלנו כקבוצה לא לאפשר לקבוצות לחזור נגדנו ככה".

על המספרים הנהדרים שלו העונה באופן אישי סיפר: "זה מתבטא במגרש, לשמחתי אני מגיע ללא מעט מצבים. רובי נותן לי קרדיט לשחק בתפקיד ששיחקתי בו לפרקים במהלך הקריירה. אני שמח על זה אבל זה לא הזמן לסיכומים, נחכה לסוף העונה ונעשה את זה".

לקראת 5 המחזורים שנותרו למכבי עד לסיום הליגה הוסיף: "מבחינתי נעשה את שלנו, נמשיך בדרך שלנו, נתרכז בעצמנו. רק ככה אנחנו יכולים להמשיך".