מכבי סיימה הערב (שלישי) את דרכה בגביע המדינה בשלב רבע הגמר לאחר ערב דרמטי, שהסתיים בהפסד 4:2 למכבי פ"ת לאחר הארכה. בסיום המאמן רובי קין סיכם את מה שהתרחש באיצטדיון שלמה ביטוח בפ"ת. 

"לא היינו טובים מספיק, לא היינו טובים מספיק אבל אסור לספוג שתי דקות לאחר שכבשנו שער", אמר קין והתייחס גם ל-2:2 שספגה הקבוצה בתוספת הזמן לאחר שער יתרון שהובקע גם הוא לאחר הדקה ה-90, "הטעויות הן אשמתנו, זה לא טוב מספיק. זה לא רק השער הזה, זה גם הפנדל בפתיחה, גם השער השלישי. ירינו לעצמנו ברגל אם להיות כן. אני כועס מאוד כי אתה הכי פגיע כשאתה כובש, ידענו בדיוק מה יקרה, שלטנו בכדור, היו לנו שתי הזדמנויות להיפטר ממנו אבל לא עשינו את זה".

על הרוטציה בהרכב אמר לאחר מכן: "אני נותן לאנשים הזדמנות והם צריכים לקחת אותה, ההופעה מראה שהם לא עשו זאת. יש לנו סגל ואנחנו תמיד צריכים לחשוב עליו, הקבוצה הזו היתה טובה מספיק כדי לנצח הערב, אז אין חרטות כי עדיין היינו צריכים לנצח".

לקראת המשך הדרך אמר המאמן: "אני תמיד אומר, זה המקום בו האופי והמנהיגים מתגלים. אצפה מעכשיו ועד יום שני מי מוריד את הראש ומי לא ואני רוצה שנתאושש מהר ככל האפשר. הפסד הוא חלק מכדורגל, אבל זה תלוי איך אתה מגיב. אבחן הכל מקרוב, יהיו לי החלטות לקבל".