מכבי זכתה אמש (שבת) באליפות ה-25 בתולדות המועדון אחרי שניצחון 0:3 על הפועל ב"ש נתן את האות לחגיגות הגדולות של הקבוצה והאוהדים בבלומפילד. רגע אחרי שהתפנו מהנפת הצלחת השחקנים ערן זהבי, אופיר דוידזאדה ועידו שחר גם דיברו עם כלי התקשורת וסיכמו. 

ערן זהבי, שהוכתר גם לשחקן העונה של מנהלת הליגה, אמר לאחר המשחק: "שום דבר מהפציעה לא השתנה, אבל לא הייתי יכול לוותר על המשחק הזה, אני ואתם מכירים אותי כל כך הרבה זמן, עשיתי כל מה שצריך בשביל לשחק ואני מאושר שעליתי על הדשא, שיחקתי והכל היה בסדר, שמח שניצחנו ולקחנו אליפות, בשביל זה חזרתי, בשביל הרגע הזה ואני מאושר שהוא הגיע".

כשנשאל הזכייה בתואר שחקן העונה וגם על עתידו אמר: "קודם כל אני שמח על הזכייה בתואר שחקן העונה, אני מאושר לזכות שוב בשחקן העונה בגיל 37, זה מדהים, יש עוד זמן לשאלות. אני רוצה להנות מהרגע, לסיים את זה, להוריד את כל הלחץ הזה, הקהל בחוץ רצה שאני אחזור בשביל הרגע הזה. אני רוצה להיות איתם, עם המשפחה, לחיות את הרגע. יש לנו מספיק זמן לעשות כל מה שצריך".

"כל האפשרויות קיימות. אתה לא רוצה להיכנס למוח שלי אפילו לא ליומיים. כשיהיה מה להודיע אז הכל יהיה מסודר וכמו שצריך", הוסיף, "אם וכאשר אמשיך ואם אלך למקום אחר או אם בכלל ארצה לסיים, אני לא החלטתי. שי תומכת בי בכל דבר, זה הכוח שלה וזו הגדולה שלה. כל מי שבאמת ממש ממש קרוב אליי רוצה שאמשיך לשחק. בסוף, זה עושה עניין לכולם, זה מחייה את כולם, מצד שני זה גם משפיע על מצב הרוח לרעה ולטובה, גם על שלי אגב, אבל בואו נהנה מהרגע, נשמח ונחגוג והכל יהיה בסדר".  

לסיום אמר מספר 7: "הבשורה היא שמכבי ת"א אלופה, זכיתי בשחקן העונה, אני מודה לכולם, זה באמת בזכות החברים שלי, כל הצוות, כולם, מהאפסנאי ועד הפיזיותרפיסט שעבד מאוד קשה העונה, כל השחקנים, המאמנים, אני מודה לכולם כי הם עזרו לי במשימה הזו וזה לא מובן מאליו, אני מאוד מעריך אותם". 

עידו שחר אמר: "וואו, בתור ילד שגדל באקדמיה וחווה את כל הדרך, החלום הכי גדול שלך זה לזכות באליפות בקבוצה הבוגרת עם מכבי, אני כל כך שמח, אין לי מילים כדי לתאר כמה אני נרגש ומאושר. באקדמיה זכיתי (באליפות) כמעט בכל עונה, אבל זה לא משתווה לאליפות אחת בבוגרים". 


"מגיע קרדיט לכל קבוצה, עם המלחמה, עם לשחק באירופה בחוץ. עשינו עונה גדולה במבחן התוצאה גם בליגה וגם באירופה, הגענו לשמינית גמר עם משחק אחד בלבד בבית, זכינו בגביע הטוטו, אני מבסוט מאוד מאוד", הוסיף. 

על העונה הלא פשוטה שעברה על כולנו אמר הקשר: "כמו שאמרתי לפני זה, הייתה עונה מאוד מאתגרת עם המלחמה. זאת לא עונה רגילה. כל העליות והירידות וזה שהובלנו ב-10 הפרש ואז מכבי חיפה חזרה, ואז שוב ברחנו לה, זה מראה על אופי של קבוצה. זה מועדון של ווינרים, וכולם פה ווינרים באופי שלהם ואני שמח על זה". 

אופיר דוידזאדה שהשיג אתמול את האליפות ה-4 בקריירה שלו, וגם כבש את השער השני של מכבי, אמר: "לכל אליפות יש את הייחודיות שלה. האליפות הראשונה של באר שבע או האליפות הזאת עם מכבי ת"א הן אליפויות שונות. באליפות עם ב"ש הייתי אולי יותר דומיננטי, אבל זה לא משנה, בסוף זה משחק קבוצתי וכל אחד, אם נכנס ל-10 דקות או עונה שלמה, נותן את הנשמה שלו בשביל התארים האלה".

על כך שרובי קין החמיא לו על יכולתו הוסיף המגן: "אין הרגשה יותר טובה מזאת לשמוע ממאמן שהוא רוצה אותי לעונה הבאה, זה מרגש, מאמן הוא האבא של כולנו ולשמוע את הדבר הזה נתן לי תחושה מדהימה. אמרתי תמיד שהמטרה שלי היא לתת הכל למען המועדון כשאני עולה לשחק".

דוידזאדה גם התיייחס למצב במדינה בימים אלה ואמר: "אנצל את הבמה הזאת כדי להגיד שהדבר שהוא מעבר להכל אלו החטופים, ואני מקווה שהם יחזרו אלינו בקרוב, ולכל החיילים ששומרים עלינו אנחנו מודים להם ושיחקנו את המשחק הזה רק בזכותם".

על השער שלו ברגל ימין החלשה שלו אמר לסיום: "אני צריך להאמין בעצמי יותר עם הרגל הזאת, עשיתי התקדמות, צריך לתת איתה קצת יותר".