מכבי השלימה הערב (שבת) את הזכייה באליפות ה-25 בתולדותיה עם ניצחון 0:3 על הפועל ב"ש. עבור המאמן רובי קין מדובר בסימון וי ענק על המטרה הכי חשובה של עונת 2023/24 ובסיום המאמן סיכם את התחושות במסיבת העיתונאים שנערכה בבלומפילד. 

"אני שמח שאני יושב פה וניצחתי", אמר קין, "מה שחוויתי היה כמו עשר שנים של למידה וניסיון. אני שמח עכשיו, מאושר, סופר גאה בחבר'ה, הם אלה שעשו את המאמץ כל הזמן. נתנו להם את המידע והם היו צריכים לספק את הסחורה וזה מה שהם עשו".

קין נשאל על הרגע בו החליט להגיע למכבי וסיפר: "הייתי באוטובוס בדרך לחתונה כשמיץ' התקשר אליי. הוא אמר שהוא רוצה שאהיה המאמן. רציתי להגיע למקום שאוכל לשחק בו באירופה, שיחקתי שם הרבה כשחקן וזו היתה הזדמנות מושלמת. כמובן שזה לא רק זה, גם החיבור שיש לך עם אנשים והיה לי חיבור מידי עם מיץ' וג'ק. זה חשוב מאוד עבורי להיות קרוב לאנשים שמנהלים את המועדון".

כנשאל מה דעתו על הליגה בישראל אמר: "יש פה הרבה כישרון, קל לראות את זה. זו ליגה קשה, אפשר לשבת פה שעתיים ולדבר אבל אין לי שעתיים. ברור שיש הרבה דברים שצריך לשפר, אבל זו לא הבעיה שלי, אלא איך לגרום לקבוצה שלי להיות הכי טובה שאפשר. שאר הקבוצות ידאגו לעצמן".

על כך שהניצחון הגיע היום למרות חיסורים של חלק מהשחקנים אמר: "לכן צריך קבוצה וסגל. אמרתי מההתחלה שתמיד צריך להיות מוכן כי אתה לא יודע מתי יגיע הזמן שלך. הכי קשה להשאיר שחקנים בחוץ אבל יש החלטות קשות. בסופו של דבר הכל צריך להתאים לקבוצה וככה מנצחים".

לסיום המאמן גם נשאל כיצד הסתדר העונה כאשר משפחתו לא היתה עימו בחלק ניכר מהזמן וענה: "עזבתי את הבית בגיל 15 אז אני רגיל לנסיעות. ברור שזה לא קל אבל לפעמים צריכים לעשות הקרבות מסויימות כדי לעשות משהו ולמזלי יש לי משפחה תומכת. גם עבור הצוות זה היה מאתגר ולא הייתי פה בלעדיהם. זה מאמץ קבוצתי והם היו מדהימים כל העונה. להיות כאן איתם הפך את זה לקל יותר. אני יושב פה ומדבר אבל זה הכל הם".