מכבי תגיע בקרוב (שבת, 20:30) לאיצטדיון סמי עופר ותתארח אצל מכבי חיפה למשחק מסקרן במסגרת המחזור ה-33 של ליגת ONE ZERO. 

פרטי המשחק

איצטדיון: סמי עופר בחיפה
שעה: שבת, 20:30
שידור: SPORT5
שופט: רועי ריינשרייבר. VAR: איתן שמואלביץ' ודודו ביטון
תחזית מזג האוויר: 21°, בהיר

כאשר נותרו עוד 4 משחקים בלבד עד לסיום העונה, מכבי תגיע להתמודדות מהמקום הראשון בטבלה עם יתרון של 5 נקודות על פני הירוקים שמדורגים במקום השני. כזכור, ביום שני האחרון מכבי סיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול בני סכנין בעוד חיפה גברה עוד קודם לכן (שבת) על בני ריינה במה שצימק ב-2 נקודות את ההפרש בין הקבוצות לקראת העימות הישיר ביניהן. 

בכל הקשור להיסטוריה העשירה של מה שמוגדר לא פעם כקלאסיקו הישראלי, המשחק הקרוב יהיה מפגש הליגה ה-179 בין הקבוצות. המאזן: 72 ניצחונות למכבי, 53 תוצאות תיקו ו-53 ניצחונות לחיפה. הפרש השערים: 223:256 למכבי. 

מאז שהחלה מכבי חיפה לשחק סמי עופר, נפגשו הקבוצות ב-18 מפגשי ליגה באיצטדיון: המאזן: 8 ניצחונות למכבי, 6 תיקו ו-4 הפסדים. 

ומה לגבי הפלייאוף? במבנה הליגה הנוכחי (מאז 2012/13) מכבי פגשה את חיפה ב-21 מפגשי פלייאוף והמאזן בשלבי ההכרעה של הליגה עומד על 9 ניצחונות למכבי, 11 תוצאות תיקו והפסד אחד.

המאמן רובי קין אמר לקראת המשחק: "זו קבוצה פיזית שמקשה על קבוצות אבל גם אנחנו מקשים על קבוצות עם הדרך בה אנחנו משחקים. לכל קבוצה יש את הסגנון שלה. אני לא יכול לחכות למשחק הזה, זה משחק שאתה רוצה להיות חלק ממנו, בטח כמאמן ושחקן אתה רוצה להיות במשחקים האלה. משחקים כדורגל בשביל משחקים גדולים כאלה, אווירה עוינת. אם אתה לא מחכה למשחק כזה משהו לא בסדר, אני לא יכול לחכות למשחק הזה".