אחרי שהחלה את העונה ברגל ימין מכבי תל אביב נכנסת לחודש אוגוסט שעשוי להיות עמוס במיוחד עם משחקים באירופה, גביע הטוטו וכמובן פתיחת ליגת העל במשחק ענק מול בית"ר ירושלים. כדי לעשות לכם סדר בבלאגן ריכזנו את כל האירועים המרכזיים שמצפים לקבוצה בשבועות הקרובים.

3.8: פאניוניוס – מכבי ת"א, 22:00 באיצטדיון נאה סמירנה באתונה
אחרי הניצחון 0:1 בנתניה הצהובים ייצאו לבירת יוון כדי לנבות להשלים את המשימה ולעלות לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

4.8: הגרלת הפלייאוף של הליגה האירופית (אופציונאלי)
אם תעבור בהצלחה את המפגש מול היוונים, מכבי תגלה כבר למחרת מי תהיה יריבתה בשלב הבא. בעקבות התוצאות הטובוץ מהשנים האחרונות באירופה הצהובים אמורים להיות מדורגים בהגרלה ולפחות על הנייר לקבל יריבה נוחה באופן יחסי.

6.8: מכבי ת"א – מכבי נתניה, 19:00 בנתניה
הלו"ז הצפוף של הקבוצה יכלול כמובן גם את משחק גביע הטוטו וביום ראשון הקרוב היא כבר תעלה למפגש מול העולה החדשה לליגת העל, שייערך במסגרת המחזור השלישי של המפעל.

9.8: מכבי פ"ת – מכבי ת"א, 21:00 באיצטדיון המושבה
שלושה ימים לאחר המשחק מול נתניה, מכבי תצא למשחק חוץ מול המלאבסים במסגרת המחזור הרביעי של גביע הטוטו.

12:8: הפועל רעננה – מכבי ת"א, 19:00 בנתניה (מחזור 5 בגביע הטוטו)

17.8: משחק ראשון בפלייאוף הליגה האירופית (אופציונאלי)

19-21.8: מכבי ת"א – בית"ר ירושלים (מועד סופי יקבע בהמשך)
אחד מרגעי השיא של החודש הקרוב יהיה ללא ספק מחזור הפתיחה של ליגת העל. ההגרלה זימנה למכבי מפגש סופר-מסקרן מול הקבוצה מהבירה, שתגיע לנתניה למה שיהיה גם המשחק המרכזי של המחזור הראשון.

24.8: משחק הגומלין בפלייאוף הליגה האירופית (אופציונאלי)

25.8: הגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית (אופציונאלי)

26-27.8: קרית שמונה – מכבי ת"א (מועד סופי ייקבע בהמשך)
אחרי המפגש מול בית"ר ירושלים, מכבי תצא למשחק חוץ לא פשוט מול החבורה מהצפון במסגרת המחזור השני של ליגת העל. שימו לב שעדיין לא ברור האם המשחק יתקיים באיצטדיון בקרית שמונה או שהצפוניים יאלצו לארח בעכו.

חלון ההעברות נמשך, אתם מעודכנים לפני כולם!

רוצים לדעת על כל מה שמתבשל במועדון? זה הזמן להוריד את האפליקציה הרשמית ולקבל עדכונים חמים מהשטח. אל תשכחו לאשר בהגדרות המכשיר קבלת פושים עם כל העדכונים הרשמיים כדי שתהיו הראשונים לדעת. להורדת האפליקציה לחצו כאן.

וזה עוד לא הכל!

הטבות ט"ו באב
חג האהבה הישראלי מגיע. אז נכון, את השחקנים שלנו מתרגלים משפטי חיזור כבר ראיתם, אבל האם כבר דאגתם לפנק את בן או בת הזוג שלכם לקראת ט"ו באב? מעכשיו תוכלו ליהנות מהטבות ייחודיות על חולצת T נשים וצעיף ב-89 ש"ח בלבד וגם אפשרות לרכוש את החולצה הרשמית לגברים ונשים יחד עם צעיף #LoveIsBlind  ב-219 ש"ח.

סייל חזרה לבית ספר
אחרי ש"שרדתם" חצי מהחופש הגדול, הגיע הזמן להעלות הילוך בכל הקשור לחזרה של הילדים לבית הספר. עכשיו בחנויות הרשמיות, בפופ-אפ בעזריאלי ובחנות האונליין תוכלו למצוא מגוון פריטי חזרה לבית ספר בהנחות ענקיות. אז קדימה, לא שולחים את הילדים ללימודים בלי הצהוב של מכבי!

החנות בקניון עזריאלי ת"א
גם החודש תוכלו למצוא את כל הפריטים האהובים עליכם באחד הקניונים הגדולים בארץ, בקומה ה-1 של קניון עזריאלי ת"א. מה בתפריט הפעם? מפגש עם שחקנים, טורנירי כדורגל שולחן ועוד המון הפתעות!