מכבי תל אביב תפגוש ביום ראשון הקרוב את הפועל אשקלון במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל העל והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. מי שניצל את ההזדמנות כדי לדבר עם כלי התקשורת היה הבלם טל בן חיים.

לקראת אשקלון:
"זה משחק שונה לחלוטין. אנחנו יודעים שנעים מכין את הקבוצה טוב מאוד. הם לא מרבים לספוג ולא קל להבקיע מולם. במשחק האחרון כשהורדנו את הרגל מהגז מעמדה נוחה של 0:2 הם הצליחו לחזור, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לזלזל באף קבוצה. הוכחנו בעבר שאם אנחנו מרוכזים במאה אחוז אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה וכשאנחנו לא עושים את זה אנחנו יכולים להפסיד לכל קבוצה בליגה. נבוא מרוכזים במאה אחוז מהשנייה הראשונה". 

על הצמרת:
"אני חושב שבית"ר והפועל חיפה עושות עונה טובה מאוד. אנחנו כרגע לא מסתכלים על אף קבוצה, קודם כל על עצמנו. איך אפשר להמשיך במגמת השיפור של השבועות האחרונים וזו המטרה העיקרית שלנו".

על מעמדו:
"אני בחור אמיתי, לא אשקר. כמובן שלא נעים לא לשחק, אבל אני חלק מהקבוצה. שיחקתי הרבה משחקים וכמובן שאני רוצה לשחק בכל משחק. יש מאמן שמקבל החלטות וצריך לכבד את זה".

על עתידו:
"גדלתי כאן, השאיפה שלי היא לסיים את הקריירה במכבי. מחמיא שיש קבוצות שמביעות עניין, אבל התחלתי במכבי ופה ארצה לסיים. אני מקבל פניות מאוהדים שמחממים לי את הלב אני לא יכול לפגוע בקהל ובמועדון שכל כך יקרים לי. כרגע אני לא רואה את עצמי עושה את המעבר הזה. גם פה יש לי מקום לפתוח. אני צריך לתמוך בחברים שלי, להתאמן טוב ולהיות מוכן לרגע שהקבוצה תצטרך אותי. כבר הוכחתי בעבר שאני יכול לשנות סיטואציות. אני משוכנע שזה יקרה גם במכבי ת"א. אני לא רואה את עצמי עושה מעבר כזה. אני רוצה לעוזר למכבי לזכות בתארים ולא לקבוצה אחרת. זו השאיפה שלי וזו המטרה שלי".