מכבי תל אביב תתארח מחר (שני ב-21:00) אצל בית"ר ירושלים למשחק המרכזי של המחזור ה-30  בליגת העל. היום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיברו המאמן ג'ורדי קרויף והקשר דור פרץ.

 

"זה משחק חשוב. אנחנו צריכים את הנקודות וגם את הגאווה", אמר קרויף בתחילת דבריו, "הגאווה זה הדבר שנצטרך להביא מחר למשחק. בית"ר צריכה את הנקודות והם יבואו מוכנים ב-200 אחוז. זה מבחן לאופי שלנו ואני מקווה שנהיה חזקים".

על המאבק בליגה:
"בכדורגל הכל אפשרי, זה לא נגמר עד שזה נגמר מתמתטית, צריך להילחם אבל ברור שיש קבוצות שיש להן יותר נקודות ולנו לא. אנחנו חייבים להגיב לפני שיהיה מאוחר מדי".

על חשיבות המשחק:
"זה רגע לשחקנים עם אופי, שחקנים רעבים, מי שראוי לקבל דקות יקבל אותן. אנחנו חייבים להראות גאווה. לא לקחנו נקודות במשחקים הקודמים, לא עשינו את מה שצריך לעשות ונענשנו. מעל הכל נצטרך להביא אופי, כבוד ועבודה קשה". 

כבר אין לחץ?
"אני לא חושב שאין לחץ, יש קבוצות מאחורינו שלוקחות נקודות ונראות טוב, יש לחץ. טדי זה אחד מהמקומות האלה שאם אתה לא משתווה לרמת האינטסיביות והתשוקה של היריבה לא יהיה לך סיכוי".

דור פרץ: "מרוכזים רק במשחק מחר"

"אני לא חושב שאנו משחקים גרוע. ממש לא. אלה היו משחקי מפתח שהיו יכולים להוביל אותנו למצב טוב יותר ולא היינו שם במאה אחוז. פיקששנו, גם אם זה בעשרה אחוזים. נפלנו ב-3 המשחקים האלה, אין לי הסבר מדוייק למה. ניסינו לתת את המיטב, אבל לא הוצאנו מה שרצינו מהמשחקים האלה".

על היכולת:
"תמיד יש מקום לשפר, בתקופות כאלה אנחנו רואים שיש הרבה מה לשפר וברור שאנחנו מדברים על זה. מחר זה משחק חשוב שצריך להביא בו 3 נקודות וזה מה שמעניין אותנו". 

על האווירה באימונים:
"אנחנו לא במצב שהיינו רוצים להיות בו, אבל הכדורגל ממשיך הלאה, אם לא נסתכל קדימה אז נתרסק. אווירה טבה באימונים זה חלק מהמשחק והיא מובילה לתוצאות טובות".

על המאבק על אירופה:
"המשחק של מחר הוא מה שמעניין אותנו. אנחנו יודעים שהיריבות על אירופה קרובות אבל אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק. במועדון כמו מכבי יש לחץ, באווירה כזו או אחרת. תמיד אנחנו רוצים להשיג את המקום הטוב ביותר ולחץ זה תמריץ עבורנו".