הפועל אשקלוןמכבי תל אביב ׳שחר׳ 2:0
קבוצת הנוער של המועדון המשיכה ברצף החיובי, הפעם במשחק החות נגד הפועל אשקלון במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל לנוער. הצהובים שומרים על הפסגה והגדילו את הפער מהמקום ה-2 לשלוש נקודות. אילון אלמוג כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-43 וויליאם אגדה הכפיל בדקה ה-70 מבישול נהדר של תומר אלטמן. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

צפו: חגיגות האליפות של נערים א׳

הפועל חיפה בן ציוןמכבי תל אביב ׳עודד׳ 3:1
יש אליפות למכבי! 5 מחזורים לסיום העונה קבוצת נערים א׳ הבטיחה את תואר האליפות. לאחר הניצחון על הפועל חיפה בקריית חיים הצהובים שמרו על הפער מהמקום ה-2 על 16 נקודות מה שנתן את אות הפתיחה לחגיגות. כבשו לזכות מכבי: גיל בן שלוש, אסף הרשקו ושי בלחסן. מאמן הקבוצה אליעזר בן אהרון, סיכם את המשחק: ״הגענו למגרש כדורגל מהגרועים שיש, לשחק בו כדורגל זו משימה בלתי אפשרית. שינינו את צורת המשחק שלנו ועשינו התאמות, המטרה היתה לסגור את האליפות היום והשחקנים התחברו לשינויים והיו מחויבים אליהם ומכאן בא הנצחון. כיף לראות את השחקנים משקיעים מנצחים ושמחים״.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳הפועל ניר רמת השרון 1:4
גם קבוצת נערים ב׳ שומרת על הפסגה. הצהובים גברו על הקבוצה מרמת השרון במסגרת המזחור ה-26 בליגה. 3 קבוצות בצמרת הליגה עם אותו מספר נקודות, למכבי יש הפרש שערים עדיף מה שממקום אותם במקום ה-1 בטבלה. השחקנים שכבשו: יהלי לזר, יונתן פורטוגז פז, הדר מור יוסף וישי בוזורגי. מאמן הקבוצה, ריימונד אוטוולד, ניתח את המשחק: ״כמו שצפינו המשחק היה לא פשוט בכלל עקב הזיכרון שלנו מהמשחק הקודם נגדם. היריבה הציגה בעיקר משחק הגנתי ופיזי לפעמים היה פיזי מדי. אני שמח שהקבוצה שמרה על עצמה והמשכנו לשחק כדורגל. הבקענו שני שערים ברגעים המכריעים לפני הירידה למחצית מה שתרם למוטיבציה של השחקנים. במחצית השנייה הבקענו את השער השלישי יחסית מהר. שלטנו במשחק, אבל לצערי ספגנו שער יחסית קל, זה משהו שאנחנו מנסיפ להתמודד איתו, זה שיעור חשוב לילדים. לאחר מכן הבקענו את הרביעי והחמצנו לא מעט מצבים. לסיכום תוצאה כזאת נגד יריבה קשה זה משמח אבל עלינו להבקיע יותר שערים ולהפסיק לתת מתנות ליריבים. אם מתחשבים בכך שיצאנו איתם בתוצאה מאופסת במשחק הקודם, אז אנחנו מרוצים מהתוצאה״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳מכבי יפו קביליו 0:5
קבוצת נערים ג׳ דרום אירחה את הקבוצה מיפו במסגרת המחזור ה-26 בליגה. הצהובים גברו על היריבה במשחק נהדר ומרובה בשערים. הקבוצה נמצאת במקום ה-1 בטבלה כשהפער מהמקום ה-2 עומד על 5 נקודות כשנותרו 4 מחזורים לסיום העונה. השתתפו בכיבוש החמישייה: ליאל שוטה, אורי הלוי, בר לין ואוסקר גלוך (צמד). מאמן הקבוצה, אורי דוד סיכם: ״דווקא המשחק התחיל לא טוב ,אבל ככל שהמשחק התקדם הפכנו לטובים ובעיקר ליעילים יותר. נמצא דרך האימונים את הדרך לשמור על קצב משחק גבוה לאורך דקות רבות יותר במשחק״.

הפועל רעננהמכבי תל אביבאילן" 0:1
לאחר 4 ניצחונות רצופים קבוצת נערים ג׳ צפון נכנעה לקבוצה מרעננה במסגרת המחזור ה-26 בליגה. הצהובים נותרו במקום ה-3 בטבלה. מאמן הקבוצה, אסף הבר סיכם את המשחק: ״משחק חוץ נגד יריבה מצויינת שבראש ובראשונה ניצחה אותנו באגרסיביות וברצון. לא הצלחנו לפתח את המשחק הרגיל שלנו עקב הלחץ של היריבה וספגנו שער ממצב נייח במהלך המחצית השנייה. בשלב הזה של העונה אנחנו חייבים להבין שכשרון בלבד לא מנצח משחקים אלא עבודה קשה על המגרש. ננסה לתקן בשבת הבאה״.