מכבי תל אביב תעלה מחר (שלישי, 19:00) למשחק חוץ נגד פיוניק הארמנית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. רגע לפני האימון המסכם מאמן הקבוצה, ולדימיר איביץ׳ וארון שויינפלד התייחסו למפגש במסיבת עיתונאים שנערה באיצטדיון רפובליקן בבירת ארמניה ירבאן.

עוד באתר:

כשנשאל האם הוא למד את היריבה:
"מיד בסיום השלב הקודם התחלנו בהכנות למשחק, היה לנו מספר ימים להתכונן. יש לנו את המידע הנחוץ עליהם, ידוע לנו שהם המועדון המעוטר ביותר במדינה. כמועדון אנחנו מגיעים מוכנים לשני המשחקים והמטרה שלנו היא לנצח בכל משחק״. 

על הציפיות מהמשחק עצמו ומשחקנים ספציפיים של היריבה:
״אני חושב שפיוניק קבוצה חזקה, יש להם קבוצת שחקנים שעובדת חזק בכל משחק ונלחמת על הכדור. באופן כללי זה מה שראיתי מהם במשחקים האחרונים. אני חושב שמדובר בקבוצה ברמה טובה, יש לא מעט שחקנים איכותיים ועלינו לשים לב אליהם״.

איזו תוצאה תספק אותך?
״ניצחון זה משהו שיספק אותנו ולשם כך הגענו, כדי לנצח במשחק. אני דורש מהשחקנים להיות דרוכים לקראת המשחק כדי להשיג את המטרה״.

שוינפלד: "מוכנים לקרב. אתגר גדול לפנינו"

למסיבת העיתונאים הצטרף גם חלוץ הקבוצה, ארון שוינפלד, שהתייחס להכנות לקראת המשחק.

״צפינו בוידאו על היריבה", אמר שוינפלד, "אני מעריך שאם הם הגיעו עד לשלב הנוכחי אין ספק שמדובר בקבוצה טובה, מדובר באתגר גדול עבורנו״.

כשנשאל על הפקטורים המסוכנים ביותר אצל פיוניק:
״ללא ספק מדובר בקבוצה פיזית וחזקה, שלוחצת ונלחמת ברוב שלבי המשחק, עלינו להיות מוכנים לכך״.

כשנשאל על המטרות בדרך אל לשלב הבתים של הליגה האירופית:
״המטרה הראשונה שלנו זה לנצח בהתמודדות נגד פיוניק. כמועדון, אחת המטרות העיקריות שלנו זה להגיע לשלב הבתים ומשם לנסות להגיע הכי רחוק שאפשר. אנחנו מוכנים לקרב, אתגר גדול לפנינו״.