מכבי תל אביב תתארח מחר (שני, 21:00) אצל הפועל חדרה למשחק שיינעל את המחזור ה-20 של ליגת ג'פניקה. היום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' למה שצפוי לקבוצה על הדשא באיצטדיון בנתניה.

"חדרה קבוצה שעלתה מהליגה השניה, עשתה תצאות טובות ועשתה עבודה טובה בליגה. יש לה מאמן טוב ואנחנו צריכים להיות מרוכזים. אנחנו מכינים את עצמנו ויודעים למה לצפות", אמר איביץ' בפתיחת דבריו, "אנחנו רוצים לקחת 3 נקודות ולהילחם מהשניה הראשונה עד האחרונה".

"המטרה שלנו היא לנצח כמו בכל משחק, אנחנו משחקים משחק חוץ שיהיה בעצם באיצטדיון הביתי שלנו ואנחנו מקווים שהאוהדים ימשיכות לתמוך בנו כמו בכל משחק", הוסיף, "אני בטוח שהשחקנים יהיו מוכנים לתת 100 אחוז כדי להשיג את הניצחון". 

על המפגש הקודם נגד חדרה (0:4):
"אני לא חושב על התוצאה במשחק הקודם. עבורנו חשוב לנצח ולשפר דברים מהמשחק הקודם כי אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק".

האמנת שמכבי תיראה ככה בשלב כזה של העונה?
"מהיום הראשון עד היום אנחנו עובדים קשה. יש לנו חוקים שייצרנו לעצמנו ונשמור עליהם עד הסוף. זו הדרך לגדול כקבוצה וכשחקנים. כשאני רואה את הדרך שעשינו מההתחלה ועד עכשיו אז אנחנו במסלול טוב וזה משהו שנמשיך לעשות עד הסוף".

"השחקנים מקצוענים, עם אופי טוב ויש פה תלכיד טוב", הוסיף, "הם הראו את זה הרבה פעמים ואני בטוח שהם ימשיכו לעבוד ככה. לעבוד קשה, להיות חלק מהקבוצה ולתת 100 אחוז בשביל הקבוצה.

על ההצלחה של הצעירים:
"כדי להבין מה שחקן צעיר יכול לעשות אתה זה צריך לתת לו הזדמנות, ולא רק אחת".