קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הפועל ת״א במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-3 בטבלה כשמנגד היריבה העירונית הגיעה למפגש מהמקום ה-2 בטבלה. מאמן מכבי, אליעזר בן אהרון ביצע שינוי אחד בהרכב מהמחזור האחרון, בעמדת החלוץ פתח טל תורג׳מן על חשבונו של שקד נבון.

ההרכב המלא: בן מוסאיוף, גיא יצחקי, הדר מור יוסף, איתי בן חמו, רותם יצקר (עומר יצחקי, 45), ניב ברקוביץ׳, שי בלחסן (יהלי לזר, 74), אסף הרשקו (אפק ספיר נבות, 88), טל תורג׳מן (אור רויזמן, 55), פארפה גויאגון ורונן חנצ׳יס (שקד נבון, 86).

מחצית ראשונה
המחצית הראשונה נפתחה בצורה שקולה יחסית תחת גשם שוטף. שתי הקבוצות ניסו לייצר מצבי הבקעה אך ללא הצלחה. רבע השעה הראשונה התנהלה בעיקר במרכז המגרש.

בדקה ה-17 הצהובים הגיעו למצב הראשון במשחק. טל תורג’מן הצליח להשתחרר מהמגן והוא מסר לרונן חנצ’יס שבעט אל המסגרת, אך הכדור נקלט בידיים של עידו שרון. בדקה ה-28 הפועל הגיעו למצב הראשון שלהם. אושר דוידה קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא התקדם לכיוון הרחבה ושחרר בעיטה שטוחה שהלכה אל מחוץ למסגרת.

בדקה ה-40 מכבי איבדה כדור במרכז המגרש שהגיע אל שביט מזל שהקפיץ מעל בן מוסאיוף והכדור הלך החוצה.

מחצית שנייה
גם המחצית השנייה נפתחה בגשם שוטף שלא פסק. בדקה ה-55 האדומים היו אלה שאיימו על השער. אושר דוידה הלך במהלך בצד ימין, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה מסובבת שנהדפה על ידי מוסאיוף. עשר דקות חלפו והחניכים של אליעזר בן אהרון חזרו לאיים על השער. שי בלחסן השאיר את הכדור לאסף הרשקו, הקשר בעט מחוץ לרחבה, אך עידו שרון הצליח להדוף.

בדקה ה-72 אור רויזמן השתלט על הכדור בצד שמאל, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה שנקלטה שוב אצל שרון. בדקה ה-84 שוב זה היה אור רוייזמן, הפעם כדור חופשי שלו הלך לפינה השמאלית, אך שרון שוב היה במקום להדוף והכדור הלך לקרן.

עד סיום המשחק שתי הקבוצות ניסו לייצר מצבי הבקעה אך ללא הצלחה. המשחק הסתיים בתוצאה 0:0.