10 שנים…
מסגרת: ליגת העל
אצטדיון: בלומפילד, יפו
קהל: 12,500
תאריך: 26.12.09
מכבי תל אביב – בית"ר י-ם 3-4

לאחר שהתאוששו מה-3-3 נגד אחי נצרת עם ניצחון 0-5 בגביע הטוטו על מ.ס אשדוד, אירחו חניכיו של אבי נמני את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. כשבהרכבה של בית"ר איתן טיבי וברק יצחקי ועל הספסל אבי ריקן, פתחו חניכיו של יצחק שום את המשחק בסערה כשטוטו תמוז העלה את האורחים ליתרון בדקה השמינית. 

שרן ייני (26) השווה בבעיטת יעף ברגל שמאל ותמיר כחלון (39) השלים את המהפך כשהכניע את אריאל הרוש עם וולה מרשים משלו אחרי הגבהה של רוני גפני. אבל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ברק יצחקי כבש את השער היפה במשחק כשהתעופף וכבש במספרת שער ששלח את שתי הקבוצות להפסקה בשוויון 2-2. חמש דקות לאחר חידוש המשחק בישל כחלון ליוסי שבחון שנגח פנימה והחזיר למכבי את היתרון. התקפה מתפרצת 55 של עמנואל מאיוקה בדקה ה-55 השאירה מאחור את אריק בנאדו והסתיימה עם שער בנגיחה של החלוץ הזמבי לאחר ניסיון הרחקה של טיבי. בדקה ה-80 יצחקי ניצל יצחקי בלבול בין ניסו קפילוטו ללירן שטראובר על מנת להשתלט על כדור ברחבה ולקבוע את תוצאת המשחק 3-4.

מכבי ת"א: לירן שטראובר, יובל שפונגין (דור מלול), ניסו קפילוטו, רונלד ראלדס, רוני גפני, שרן ייני, אנדריי קומאץ', תמיר כחלון (יובל אבידור), יוסי שבחון, איביצ'ה אילייב (גיז'רמו ישראלביץ'), עמנואל מאיוקה.
מאמן: אבי נמני
שופט: לירן ליאני

20 שנים…
מסגרת: ליגת העל
אצטדיון: רמת גן.
קהל:   3,500
תאריך: 25.12.99
מכבי ת"א – הפועל כפ"ס 1-0

עם ארבעה הפסדים בארבעה משחקי ליגה בחודש דצמבר למכבי פ"ת, מכבי חיפה, מכבי נתניה ואשדוד, אירחו חניכיו של אברם גרנט את הפועל כפ"ס באצטדיון ר"ג במטרה לא לספוג את ההפסד השמיני העונה.

בן לוז ()

בדקה ה-38 יניב אברג'יל הכניע את שורה אובארוב והעלה את כפ"ס ומאמנה אבי כהן ז"ל ליתרון שנשמר עד לסיום. הפסד ליגה חמישי בחודש דצמבר חתם את החודש העגום ביותר בתולדות המועדון.

מכבי ת"א: שורה אובארוב, פליקס חלפון, גדי ברומר, מרקו בלבול, דדי בן דיין, גז'גוז' ודזינסקי, גיא צרפתי, כפיר אדרי (אלי ביטון), בן לוז, לירון בסיס (אופיר חיים), אנדז'יי קוביקה.
מאמן: אברם גרנט.
שופט: אריק חיימוביץ'

30 שנים…
מסגרת: גביע הטוטו
אצטדיון: יבנה
קהל: 800
תאריך: 30.12.89
מכבי יבנה – מכבי ת"א 0-2

800 צופים שהגיעו למגרש ביבנה למשחק במסגרת גביע הטוטו, ראו את בני טבק שעזב את מכבי בקיץ ועבר למכבי יבנה, מעלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-23. שותפו של טבק להתקפה יעקב 'שוקו' נומדר ששיחק במכבי בעונת 1982/3 וכבש חמישה שערים ב-27 הופעות הכפיל את היתרון כשהכניע את משה מרכוס בדקה ה-64 והעניק לחניכיו של ליאון קונסטנטינובסקי ניצחון 0-2.

אלון נתן ()

     
מכבי ת"א: משה מרכוס, איתן לוי (ענבר מוספי), מנשה שמעונוב, חי קרייס, ג'קי צרפתי (איציק זוהר), מיקי כהן, אלון נתן (אבי אל חי), אורי מלמיליאן, מוטי איווניר, אבי כהן 'הירושלמי', מאיר מליקה (שחר בראל).
מאמן: ניסים בכר

50 שנים…
מסגרת: הליגה הלאומית
אצטדיון: ימק"א, ירושלים
קהל: 5000
תאריך: 27.12.69
בית"ר י-ם – מכבי ת"א 3-2

מכבי ת"א עלתה למגרש ימק"א למשחק נגד בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-11 בליגה הלאומית כשהמפגש הראשון בין שתי הקבוצות הסתיים בתיקו 1-1. לאחר מחצית ראשונה ללא שערים, המחצית השנייה נפתחה בסערה כשניסים בכר (46) ושלום שיקווה (47) העלו בתוך שתי דקות את מכבי ליתרון 0-2.

שלום שיקווה ()

שלושה שערים בשלוש דקות הם דבר נדיר וזה בדיוק מה ש-5000 הצופים שהגיעו לימק"א ראו כשאודי רובוביץ' (48) הכניע את מיקי מיכאלי וכבש לזכות בית"ר. שיקווה (63) החזיר למכבי את יתרון שני השערים לפני שרובוביץ' השלים צמד משלו בדקה ה-88 שחתם את תוצאת המשחק 2-3 למכבי.

מכבי ת"א: מיקי מיכאלי, אברהם שטמברג (מאיר נמני ז"ל), צביק'ה רוזן, מנחם 'מיקו' בלו, עזרא עוזרי, רחמים טלבי, ניסים בכר, דוד קרקו, גיורא שפיגל, שלום שיקווה, דרור בר נור.
מאמן: דוביד שוויצר ז"ל
שופט: שמואל הנדוורג ז"ל

60 שנים…
מסגרת: הליגה הלאומית
אצטדיון: באסה, יפו
קהל: 9000
תאריך: 26.12.59
מכבי ת"א – הפועל ת"א 3-3

רפי לוי ()

מכבי תל אביב הגיעה לדרבי התל אביבי הגדול במסגרת המחזור החמישי של הליגה הלאומית כשבמאזנה שלושה ניצחונות – מכבי יפו (2-4), מכבי חיפה (1-4), מכבי נתניה (0-1) והפסד (0-3) לבני יהודה. 

איצ'ה מנחם ז"ל (7) העלה את הפועל ליתרון מוקדם, ושלמה ספוז'ניקוב הכפיל את היתרון כשהכניע את אהרון שרשטינסקי בדקה ה-18. אבל רפי לוי צימק חמש דקות לפני ההפסקה והשלים צמד כשהשווה ל-2-2 בדקה ה-53. מנחם השלים גם הוא צמד כשהחזיר להפועל את היתרון בדקה ה-70 אך בדקה ה-84 שייע גלזר ז"ל כבש את השער השישי במשחק וכפה 3-3 דרמטי שנשמר עד לסיום.  

מכבי ת"א
: אהרון שרשטינסקי, שאול מתניה ז"ל, יהושוע ריגל, צבי אייזנבויים, יוסף גולדשטיין, אמנון אהרונסקינד, עזרא צפדיה ז"ל, יעקב גוזלי, שייע גלזר ז"ל, יצחק נחמיאס ז"ל, רפי לוי.
מאמן: יוסל'ה מירימוביץ' ז"ל
שופט: אריה בן רובי ז"ל