חנוכה כבר כאן, עבורנו הוא קודם כל חג המכבים, והשנה נראה שגם ממש בצדק. במהלך ימי החג הקרובים מחכים לכם שלל מוקדים סביב מכבי וזה הזמן לעשות לכם סדר בכל הפעילויות הצהובות שצפויות לכם. 

 

1/12: (רביעי): מכבי מול הפועל נוף הגליל, 19:30 בבלומפילד 

את הנר הרביעי של חנוכה מדליקים השנה בבלומפילד. אחרי הניצחון על הפועל חיפה, מכבי תנסה להמשיך את המומנטום החיובי עם 3 נקודות נוספות במשחק ביתי מול העולה החדשה במסגרת המחזור ה-11 של ליגת הבורסה לניירות ערך. 

מלבד ערב חגיגי עם מכבי על הדשא, דאגנו לשדרג לכם את החוויה בעקבות השעה המוקדמת (19:30):

  • פעילות נושאת פרסים לילדים בכניסה ליציעים
  • הדלקת נר רביעי באיצטדיון לפני שריקת הפתיחה
  • עמדת VR בחנות בבלומפילד בה תוכלו לצפות בתלת מימד בסרטונים מטורפים ממשחקי מכבי ועוד.

עדיין אין לכם כרטיס? לקראת 3 משחקי הבית הקרובים שלנו (כולל נוף הגליל) המועדון הוציא חבילת כרטיסים אטרקטיבית הכוללת כרטיסים ל-3 משחקים שונים ב-100 ש"ח בלבד. לפרטים נוספים לחצו כאן. לרכישת כרטיסים לאיזור נוספים באיצטדיון לחצו כאן

מתחם בדיקות קורונה מהירות

לרשותכם יעמוד מתחם לבדיקת קורונה מהירה בכניסה לקופות שממול שער 4. הבדיקה כרוכה בהרשמה ותשלום מראש (להרשמה לחצו כאן). עלות הבדיקה – 50 ש"ח (ילדים מגיל 3 עד 12 ו-3 חודשים ייבדקו ללא עלות).

המשפחה הצהובה שלי: שחקו ואולי תזכו בחוויית VIP חד פעמית

פעילות מפנקת כזו כבר הרבה זמן לא היתה לנו. EURODRIVE, נותנת החסות של מכבי, החליטה לארגן עבורכם חוויית משחק חד פעמית במשחק הקרוב מול הפועל נוף הגליל ((1/12, 19:30). מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לתת את הכל במשחק הזכרון שמופיע כאן ואולי תהיו הזוכים הגדולים.  

מי שינצח במשחק יוכל לצרף 2 בני משפחה/חברים נוספים לחוייה הבלתי נשכחת הבאה: הסעה למשחק ברכב מפואר של EURODRIVE עם נהג צמוד שיאסוף אתכם מהבית ועד לשער יציע ה-VIP. משם תמשיכו לאירוח VIP במשחק שיכלול ארוחת ערב מפנקת וצפייה במכבי מהמקומות הטובים ביותר בבלומפילד. כמו כן, כל אחד מכם גם  יהנה מחבילת שי שתשלים את החוויה הצהובה שלכם.

2/12: הפנינג לכל המשפחה במתחם החנות בבלומפילד

מחפשים פעילות לילדים במהלך החופש? ביום חמישי הקרוב בין השעות 11:00-14:00 מחכה לכם הפנינג צהוב לכל המשפחה במתחם החנות הרשמית באיצטדיון. במהלך האירוע הילדים יוכלו להנות מסדנאות יצירה ברוח החג, חוברות צביעה מכביסטיות במיוחד וכמובן גם סופגניות שישלימו את החוויה. כולם מוזמנים!