אחרי שבשבוע שבעבר פתחה את אימוני טרום העונה, ההכנות של מכבי עולות מדרגה. הערב (ראשון) יצאה הקבוצה למחנה האימונים המסורתי אותו תקיים השנה בסרביה.

רוצים לעקוב מקרוב אחרי מה שקורה במחנה? תוכלו למצוא הכל בעמוד הוואטסאפ החדש שלנו וגם באינסטגרםפייסבוקטוויטר וטיקטוק הרשמיים ובאתר ובאפליקציה

בזמן שתשהה במחנה עד ה-7 ביולי מכבי תקיים משחקי הכנה, לפני שתשוב לארץ ותתכונן למשחק הרשמי הראשון במסגרת אלוף האלופים מול הפועל ב"ש (16/07) ולפתיחת מוקדמות הליגה האירופית בסוף החודש.

לפני ההמראה אמר אלעד מדמון: "לפתוח עונה חדשה במכבי תל אביב זה תמיד מרגש. אנחנו כבר עובדים קשה, הגענו עם מטרות חדשות".

על העבודה בפתיחת העונה אמר: "מאוד כיף לנו אחד עם השני, אנחנו נהנים על המגרש ובמיוחד עובדים קשה ביחד ומרימים אחד את השני. הציפיות שלנו כרגע הן לעשות את מחנה האימון בצורה הכי טובה שיש, כדי להגיע למשחקים הכי מוכנים והכי טובים שאפשר. משם נפתח את העונה".

על העבודה עם קני מילר, שימשיך כמאמן הקבוצה, אמר: "כולם אוהבים אותו, הוא יודע לפרגן לשחקנים שלו ולדעת להרים אותם. הוא כבר מכיר אותנו מהעונה שעברה, אני מאמין שהוא יידע להרים את כולם ולגרום להם להוציא מעצמם את הגרסה הכי טובה שלהם".