המאמן לא מתרגש מהתוצאות של הפועל ת"א ומכבי חיפה ומביט כבר למשחק מחר: "חשוב שנתרכז בעצמנו".

אחרי שאיבדה את המקום הראשון להפועל ת"א במהלך משחקי השבת, מכבי תל אביב ערכה הערב את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מחר מול הפועל ב"ש. עוד לפני האימון הגיעו מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה והבלם איתן טיבי למסיבת העיתונאים השבועית. "בסך הכל זה היה המשחק הראשון שאנחנו הפסדנו השנה", סיפר המאמן על היריבה מחר ,"אבל בכדורגל אין נקמה ואנחנו רק חושבים איך לנצח את המשחק מחר, בלי שום קשר לכל נקמה".

http://www.youtube.com/watch?v=0aqTD1DdCoE

"אנחנו נתקדם משחק אחרי משחק, זה טבעי ששלוש קבוצות גדולות מנצחות ונמצאות בצמרת, אבל אנחנו ננסה לאסוף כמה שיותר נקודות עד לשלב הפלייאוף. מאד חשוב שנתרכז בעיקר בעצמנו כי גם אם הם ימשיכו לנצח אנחנו נצטרך להמשיך לנצח, אז זה לא משנה מה היריבות שלנו עושות".

המאמן גם התייחס לראדה פריקה, החלוץ השוודי שכבר מחר ייכלל בסגל הקבוצה למשחק: "אין לו הרבה אימונים, אבל יש לו משהו שאנחנו צריכים בקבוצה והוא יהיה בסגל למחר. חשוב שתהיה לנו הרבה סבלנות איתו, הוא לא שיחק חודש. יש לו הרבה איכויות שחסרות לנו משחק ואנחנו רוצים להשתמש בו עד סוף העונה, אז נשלב אותו בצורה הדרגתית וסבלנית".

בלם הקבוצה איתן טיבי התייחס למפגש הקרוב: "כל משחק הוא שונה מקודמו, המשחק מחר מבחינתינו הוא מאד חשוב כמו כל משחק ונעשה הכל על מנת לנצח אותו. אנחנו כל משחק מגיעים עם מוטיביציה חיובית על מנת לנצח את המשחק. אנחנו רק בינואר ויש המון זמן עד סוף העונה, אנחנו רוצים לנצח כל משחק וזה מה שנעשה. בתור אחד ששואף למצוינות אני מצפה מעצמי ליותר, אני שמח שהדברים עד כה בסדר אבל יש לנו עוד דברים לשפר מבחינתי ומבחינת הקבוצה ואני מקווה שנצליח לעשות את זה".