נערים א' המשיכו לנצח ולהגדיל את הפער בפסגה, נערים ב' ספגו הפסד ביתי

קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב המשיכה בשבת הזו ברצף הניצחונות היפה שלה עם 1-3 על בני יהודה בקרית שלום. במשחק הצמרת בין מקום ראשון לשלישי הצהובים ניצחו וניצלו את הפסד הפועל תל אביב בכדי להגדיל את הפער בפסגה. סוהיל ארמלי, יונתן כהן ומתן חוזז הוסיפו כל אחד שער למאזנו האישי. לארמלי וכהן היה זה שער עשירי העונה (ליגה וגביע) וחוזז ציין שער מספר 6 לעונה זו. הפער בתום המחזור ה-13 בין מכבי ת"א 'עודד' לשנייה בטבלה, הפועל ת"א, עומד על שמונה נקודות.

נערים ב' של מכבי ת"א ספגו הפסד שלישי העונה עם 2-1 ביתי למובילת ליגת נערים ב' ארצית דרום, מכבי פתח תקווה. שער של אילון ירושלמי לזכות הצהובים בתוספת הזמן לא מנע את ההפסד לאחר שהאורחים כבשו שני שערים מהירים בשלהי המחצית השנייה. נערים ג'2 המשיכו גם הם במשחקי הליגה ועשו זאת בהצלחה עם ניצחון 1-9 על בני אילת בקרית שלום. ניצחון שלישי רצוף לחניכים של חיים סיטון.

השבת הזו הייתה מעורבת במשחקי ליגה וגביע וקבוצות הילדים ניסו להמשיך את דרכן בגביע המדינה. ילדים א' דרום צלחו את המשימה ועברו שלב עם ניצחון 0-3 על הפועל תל שבע. לילדי א' צפון של מכבי ת"א זה לא צלח והם נאלצו להיפרד ממפעל הגביע לאחר הפסד 1-0 למכבי חיפה/נהלל. ילדים ב' צפון ממשיכים הלאה לאחר ניצחון חוץ 0-2 על הפועל רמה"ש.