חלוץ מכבי תל אביב המשיך ביכולת הנפלאה שלו בנבחרת עם בישול נוסף, הפעם לאייל גולסה, בהפסד לגרמניה.

הנבחרת הצעירה של ישראל המשיכה אמש בהכנות לקראת טורניר היורו עד גיל 21 שייערך ביוני הקרוב בארץ, כשקיימה משחק אימון נגד נבחרת גרמניה באצטדיון בלומפילד. בדומה למפגש ביום חמישי מול נבחרת הולנד גם הפעם הכחולים לבנים נכנעו 1-2 לנבחרת גרמניה שתגיע גם היא לישראל כדי להשתתף במשחקי היורו בקיץ הקרוב. שלושה נציגים של מכבי תל אביב נטלו חלק במשחק: מואנס דבור שפתח בהרכב ובישל שער הוחלף עשר דקות לסיום על ידי דור מיכה, ומושיקו לוגסי שנכנס לשחק בדקה ה-72 במקום מרואן קבהה. נציג נוסף לצהובים, השוער ברק לוי, ישב על הספסל אך לא זכה לדקות משחק.

קרוב לעשרת אלפים צופים שהגיעו לאצטדיון בלומפילד ראו בדקה ה-18 את אור ברוך מגיע להזדמנות טובה מול השוער אחרי מסירה מוצלחת של דבור. חמש דקות אחר כך דבור נגח לרשת אחרי הגבהה של קבהה, אבל השופט פסל את השער בטענה לנבדל. עשר דקות להפסקה אלי דסה נגע עם הכדור בידו, והשופט הבלגי דלפרייר הורה על הנקודה הלבנה. קליימן הצליח להדוף את הבעיטה של לואיס הולטבי, אך הקפטן הגרמני השתלט על הריבאונד והעלה את האורחים ליתרון. רגע לפני הירידה להפסקה אייל גולסה השתלט על כדור במרכז המגרש, רץ איתו והעביר מסירת עומק יפה לדאבור, שהשאיר לאחרון כדור נפלא ומשם בבעיטה חזקה ומדויקת לרשת של האורחת.

ההזדמנות הראשונה של ישראל במחצית, התחילה מאייל גולסה שמסר כדור נהדר לדאבור, אך חלוץ מכבי תל אביב בעט ליד הקורה. אקורד הסיום היה שייך לגרמנים, שחקנה של מנשנגלדבאך פטריק הרמן מצא במסירה יפה את חלוץ הופנהיים קווין פולנד, והאחרון בעט חזק ופנימה, לקבוע את תוצאת המשחק. החניכים של גיא לוזון רושמים הפסד שני בתוך שלושה ימים במשחק ידידות, אך בהחלט יכולים לצאת מחוזקים לקראת המפגשים הבאים. הן הולנד והן גרמניה יאיישו את הבית המקביל לבית של ישראל בצוותא עם ספרד ורוסיה, כאשר ישראל בבית A תשחק מול נורווגיה, אנגליה ואיטליה.