דניאל גרץ כבש מהנקודה (47) ועזר לצהובים לחזור מפיגור לשוויון 1-1 בשכונת התקווה

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב רשמה תוצאת תיקו שנייה העונה עם 1-1 נגד בני יהודה בשכונת התקווה. לאחר ניצחון ביתי במחזור הקודם על קבוצה כתומה נוספת, הפועל ראשון לציון, קיוו הצהובים לעשות זאת גם היום אך נתקלו ביריבה עיקשת. עוד לפני תחילת המשחק נערך טקס קצר לזכרו של אריק איינשטיין ז"ל בהשתתפות שחקני קבוצות ילדים ממכבי ת"א, הפועל ת"א ובני יהודה. הטקס נחתם בהפרחת בלונים לאוויר ודקה של מחיאות כפיים לאחריה הוציא השופט את המשחק לדרך.

אחרי פתיחה מהוססת של המשחק בה הצהובים החזיקו בכדור אך לא סיכנו את השער דווקא בני יהודה עלתה ליתרון. איתי הברי נשלח בכדור ארוך לתוך הרחבה ובחצי יעף הכניע את סהר חסון מקרוב בדקה ה-20. הצהובים ניסו לחזור למשחק ו בדקה ה-39 חוזז התקדם מהאגף הימני למרכז ובעט ברגל שמאל כדור חזק שחמק סמוך לקורה. סמוך להפסקה דור ג'אן ורז יצחק היו שותפים להתקפה בה האחרון קיבל מסירה מגיא אביב ולא הצליח לכבוש אך ההחמצה של המשחק הגיעה דווקא מהעבר השני. סהר חסון הדף בעיטה ראשונה של דניאל אביטל אך הכדור החוזר הגיע לאור שמעוני שמול רשת חשופה בעט גבוה.

מי שכן מצא את הרשת בפתיחת המחצית השנייה היה דניאל גרץ. קשר מכבי תל אביב 'שחר' כבש מהנקודה לאחר הכשלה ברחבה על רז יצחק והחזיר את הקבוצות לשוויון. החניכים של זיו אריה לחצו בניסיון להשלים מהפך כאשר המאמן ניצל את הכלים ההתקפיים שהיו לרשותו על הספסל. אחד מהמחליפים של הצהובים, אליאל פרץ היה קרוב להבקיע אך שוער בני יהודה, אלמוג בוסני יצא מולו וחסם את הבעיטה שלו. לאחר מכן מתן חוזז וגם יונתן כהן המחליף ניסו לכבוש בבעיטות חזקות ברגל שמאל מחוץ לרחבה אך לא הצליחו למצוא את המסגרת. למרות הלחץ הצהוב השער המיוחל לא הגיע כאשר מנגד מנע סהר חסון שער מהמארחים והשאיר את לוח התוצאות על 1-1 בסיום. הצהובים שעלו למאזן של 14 נקודות בתום 9 מחזורים יארחו בשבת הבאה את הפועל רמת השרון.